۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
تولید خودروهای تجاری ۶ و ۹ تنی در تراکتورسازی تبریز

تولید خودروهای تجاری ۶ و ۹ تنی در تراکتورسازی تبریز

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: امسال خطوط تولید خودروهای تجاری ۶ و ۹ تنی در این گروه صنعتی آغاز شده است‌.

به گزارش بازار، مصطفی وحیدزاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به این‌که خط مونتاژ و تولید این خودروهای تجاری سال گذشته به دست رئیس‌جمهور شهید در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران راه‌اندازی شد، گفت: این خط تولید به‌همت کارکنان و مدیران شرکت خودروسازان دیزلی تراکتورسازی با تمام توان در تولید به فعالیت ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به این‌که امسال تولید خودروهای تجاری ۶ و ۹ تنی به جمع سبد محصولات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران اضافه شده است، گفت: تنوع‌بخشی تولیدات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران و خارج‌شدن از تولید تک‌محصولی راهبرد اصلی این مجموعه است.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران اظهار کرد: ورود به کسب‌وکارهای نوین، تولید انواع خودروهای تجاری در برنامهٔ کاری گروه صنعتی تراکتورسازی ایران قرار گرفت که خوشبختانه باتوجه‌ به استقبالی که از سوی مصرف‌کنندگان حقیقی و حقوقی برای این محصولات صورت‌ گرفته، توسعه و تنوع‌بخشی به تولید این نوع محصولات نیز در برنامه کاری قرار گرفته است.

وحیدزاده به نگاه صادراتی در تولید این نوع محصولات اشاره کرد و گفت: با توجه‌ به شرایط تحریمی و نیاز ارزی که در کشور وجود دارد خط و مشی صادراتی نیز برای خودروهای تجاری تولیدی در تراکتورسازی مدنظر است.

کد خبر: ۲۹۳٬۳۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha