۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳
۱۴ میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی استان تهران به فروش رفت

۱۴ میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی استان تهران به فروش رفت

سرپرست اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران گفت: ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان کالاهای اموال تملیکی شامل لوازم خانگی در حراج‌های خرده‌فروشی در یک سال گذشته به فروش رفت.

به گزارش بازار، حسین اصغری اظهار داشت: از خردادماه سال گذشته که سامانه حراج خرده‌فروشی رونمایی شد تا کنون به ارزش ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان کالاهای این اداره کل به فروش رفته است.

سرپرست اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران افزود: تعداد کالاهای عرضه شده در حراج‌های خرده‌فروشی ۲ هزار و ۵۰۹ قلم کالا بوده است که با قیمت کارشناسی عرضه شده است.

وی با بیان اینکه ۹۲ حراج خرده‌فروشی برگزار شده است گفت: در این یک سال گذشته با برگزاری حراج‌ها کالاهایی از جمله لوازم خانگی برقی، وسایل آشپزخانه، وسایل تنظیف، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی و گرمایشی، منسوجات و...عرضه شده است.

اصغری تاکید کرد: به صورت میانگین هر هفته یک حراج خرده‌فروشی در استان تهران برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل فروش اموال تملیکی استان تهران تعداد شرکت‌کنندگان در کل حراج‌های خرده‌فروشی را سه هزار نفر عنوان کرد و گفت: حراج‌ها از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت، سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و پنجره هوشمند دولت برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت برای عموم مردم و کارمندان دولت آزاد است ضمن اینکه شرکت‌کنندگان در مراحلی از جمله ثبت نام، ورود و مشاهده دسته‌بندی کالاها هزینه پرداخت نمی‌کنند فقط در صورت ارائه پیشنهاد برای خرید کالا ۱۰ درصد قیمت کالا را واریز می‌کنند و در صورت برنده نشدن این هزینه در ۲۴ ساعت به‌حساب شرکت‌کننده واریز می‌شود.

کد خبر: ۲۹۳٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha