۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
اولین واکنش قیمت دلار، طلا و سکه به نتایج انتخابات

اولین واکنش قیمت دلار، طلا و سکه به نتایج انتخابات

بررسی ها نشان می دهد که قیمت دلار واکنش خاصی به این موضوع نشان نداده و اسکناس آمریکایی در محدوده ۶۱ هزار و ۲۵۰ تومان معامله شد.

به گزارش بازار، در دو هفته اخیر یکی از خبرهای مهم برای بازیگران ارزی تهران موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری بوده است.

معامله گران ارزی به دنبال این بودند که کدام نگرش اقتصادی و سیاسی راهی پاستور خواهد شد.

امروز شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید و مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دور دوم انتخابات راه یافتند.

بررسی ها نشان می دهد که قیمت دلار تا زمان تدوین این گزارش واکنش خاصی به این موضوع نشان نداده و اسکناس آمریکایی در محدوده ۶۱ هزار و ۲۵۰ تومان معامله شد.

البته ثبات قیمت دلار در شرایطی است که نرخ حواله درهم آرایش نزولی به خود گرفته و با گپ منفی بازگشایی شده است.

قیمت درهم امارات در جریان فعالیت کاری امروز با ۱۶ هزار و ۶۷۰ تومان راهی بازار شد و در نیمه ظهر بر روی ۱۶ هزارو ۶۳۰ تومان قرار گرفت که در مقایسه با دو روز قبل ۱۲۰ تومان نوسان کاهشی را ثبت کرده است.

در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا افزایشی شد و به ‌نرخ ۴۶ هزار و ۷۱ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۳ هزار و ۱۷ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۹ هزار و ۳۴۶ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۶ هزار و ۷۵ تومان رسیده است.

همچنین اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۵۴۵ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۷۱۳ تومان است.

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز با ۳ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان به فروش رسید و این در حالی است که دو روز قبل با ۳ میلیون و ۴۹۸ هزار تومان بسته شده بود.

قیمت سکه امامی هم که روز پنجشنبه هفته قبل با رشد تقریبا یک میلیون تومانی با ۴۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شده بود امروز تا ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پایین آمد و در نیمه ظهر در حدود ۴۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شد.

کد خبر: ۲۹۳٬۳۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha