پاداش یک میلیون تومانی در ازای معرفی ماینرهای غیرمجاز

پاداش یک میلیون تومانی در ازای معرفی ماینرهای غیرمجاز

مدیرکل هوشمندسازی توانیر گفت: افراد حقیقی و حقوقی به ازای معرفی هر ماینر غیرمجاز رمزارز یک میلیون تومان و تا سقف ۲۵ میلیون تومان پاداش خواهند گرفت.

به گزارش بازار، حامد احمدی مدیرکل هوشمندسازی و فناوری‌های نوین توانیر در خبر ۱۳ از شبکه خبر گفت: امسال با مجوزی که برای اولین بار از سوی سازمان اموال تملیکی اخذ شد، امکان امحای ماینرهای غیرمجاز جمع آوری شده فراهم شد و برای اولین ۸۸۲ دستگاه ماینر در مشهد امحا شد و به تدریج ماینرهایی که جمع آوری می‌شوند با توجه به این مجوز امحا خواهند شد.

او افزود: هر دستگاه ماینر معادل مصرف سه خانوار مصرف دارند و شرایطی که روزهای گرمی را سپری می‌کنیم حضور این ماینرها برای مدیریت شبکه برق شبکه برق را ناپایدار می‌کند. در اخرین اقدام ۱۶۴ دستگاه ماینر غیرمجاز در تبریز و ۱۷۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در شیراز شناسایی شده است.

احمدی گفت: افرادی که نسبت به معرفی ماینرهای غیرمجاز اقدام کنند پاداش خوبی برای ان‌ها در نظر گرفته شده و برای هر ماینر یک میلیون تومان و تا سقف ۲۵ میلیون تومان پاداش در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول در خصوص جریمه‌های استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارز گفت: ماینرهای غیرمجاز شناسایی شده علاوه بر جرائم نقدی به مراجع قضایی هم معرفی خواهند شد.

کد خبر: ۲۹۳٬۲۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha