نمایشگاه «الکامپ ۲۷» با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» آغاز به‌کار کرد

نمایشگاه «الکامپ ۲۷» با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» آغاز به‌کار کرد

نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» امروز (شنبه، ۹ تیرماه) با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز به‌کار کرد.

به گزارش بازار، بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» صبح امروز (شنبه) با حضور وزیر ارتباطات و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا ۱۲ تیرماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

در این نمایشگاه مجموعه‌های استارتاپی و شرکت‌های فعال در این حوزه در کنار یکدیگر حضور خواهند داشت تا به رشد اقتصاد دیجیتال کشور کمک کنند.

رویکرد بیست و هفتمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) این است که بیش از گذشته از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود. بخش عمده‌ای از سرمایه در صنایع قدیمی‌تر هزینه شده و برگزاری این نمایشگاه بستری را فراهم می‌کند تا سرمایه‌گذاران بخشی از سرمایه خود را به سمت استارتاپ‌های جدید هدایت کنند.

الکامپ امسال از نظر کمّی، رشد فزاینده‌ای داشته و در فضایی بیش از ۵۰ هزار متر مربع برگزار می‌شود. الکام استارز، الکام پیچ، تینواستارز، توان‌تک، الکام‌تاکز جزو بخش‌های اصلی الکامپ ۲۷ هستند. همچنین این نمایشگاه در سالن‌های ۳۸ و «خلیج فارس» نمایشگاه میزبان نمایندگان کشورهای خارجی خواهد بود. روسیه، کره جنوبی، آلمان، تایوان، سوریه، چین، پاکستان و ترکیه از جمله کشورهای حاضر در این دوره از نمایشگاه هستند.

بیش از ۵۰۰ شرکت و تیم‌ استارتاپی و ۹ پارک علم‌ و فناوری در نمایشگاه امسال حضور خواهند داشت.

کد خبر: ۲۹۳٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha