۸ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
طلا در انتظار انتشار داده‌های تورمی آمریکا

طلا در انتظار انتشار داده‌های تورمی آمریکا

قیمت طلا در معاملات آسیایی جمعه اندکی کاهش و تا حد زیادی در آن محدوده باقی ماند، زیرا معامله گران پیش از انتشار داده‌های تورمی تمایل به تحمل ریسک چندانی ندارند.

به گزارش بازار، قیمت طلا در معاملات آسیایی در روز جمعه اندکی کاهش یافت و تا حد زیادی در آن محدوده باقی ماند، زیرا معامله گران پیش از انتشار داده‌های تورمی که احتمالا نقش کلیدی در سیاست های فدرال رزرو و کاهش نرخ بهره خواهد داشت؛ تمایل به تحمل ریسک چندانی ندارند.

فلز زرد پس از سقوط به زیر سطح حمایت ۲۳۰۰ دلار در هر اونس در اوایل این هفته، در روز گذشته کمی بهبود یافت. اما در محدوده معاملاتی در اطراف آن سطح باقی مانده است و شاهد تحرکات خاصی نیستیم.

در میان عدم اطمینان فزاینده در مورد مسیر نرخ های بهره ایالات متحده، #طلا در عمده بخش ماه ژوئن بسیار کم نوسان بود در حالی که برخی از داده‌ها نشان می‌داد در ایالات متحده شاهد کاهش تورم هستیم، اما مقامات فدرال رزرو هشدار دادند که تورم چسبنده احتمالاً هرگونه برنامه ریزی برای کاهش نرخ بهره را به تاخیر می اندازد.

به همین دلیل تمرکز تمامی معامله‌گران برای داده‌های تورمی که امشب منتشر می‌شود خواهد بود، چرا که انتظار بازار بسیار بالاتر از هدف‌گذاری تورم ۲٪ فدرال رزرو است و این نکته به نفع خریداران طلا نخواهد بود.

کد خبر: ۲۹۳٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha