۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
انتخابات مسئله اول نظام ما است و باید فرد اصلح را انتخاب کنیم
خطیب جمعه تهران:

انتخابات مسئله اول نظام ما است و باید فرد اصلح را انتخاب کنیم

حجت‌الاسلام صدیقی گفت: نظام ما با خون هزاران پاک باخته توحید امضا شده،در انتخابات مردم با شهدا بیعت می‌کنند و می‌گویند ما راه شما را ادامه می‌دهیم.

به گزارش بازار، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات بیعت است و در کشور ما بیعت با دین و خدا و امام زمان و شهدا مفهوم این انتخابات است. ما در هر فرصتی غدیر را تجدید می‌کنیم این نشان دهنده آن است که کسی که علی می‌خواهد باید برای علی هزینه کند و شما هم در این ۴۵ سال با بیعت خود ولایت را تعمیق کردید و ولایت و جمهوریت را تثبیت کردید.

وی افزود: انتخابات مسئله اول نظام ما است. نظام ما ۲ رکن جمهوریت و اسلامیت دارد و رکن اسلامیت کامل کننده آن ولایت است.

وی در ادامه داد: باید اصلح در انتخابات را انتخاب کنیم . رئیس جمهور ما باید عقیده به مبانی انقلاب داشته باشد و در برابر امام، امامت نمکند. شهید رئیسی اینگونه بود و حرف رهبری را یادمان نمی‌رود که گفتند دلم برای رئیسی سوخت.

صدیقی گفت:شهید رئیسی به رهبری اقتدا می‌کرد. رئیس جهور باید به امام و رهبر شما اقتدا کند. رئیس جمهور باید کفایت و عرضه و انرژی لازم را داشتنه باشد تا بتوانتد مانند شهید رئیسی برای ملت ایران حرکت کند.این نظام با خون هزاران پاک باخته توحید امضا شده و در انتخابات مردم با شهدا بیعت می‌کنند و می‌گویند ما راه شما را ادامه می‌دهیم. نظام ما در جهان با همین جمهوریت خود احساس سرافرازی دارد.

وی تاکید کرد:ملت ایران دست و بازوی رهبری و امام زمان هستند و این مردم بوده که مهمترین رکن ولایت هستند. این مردم اگر خداجو باشند و پیرو ولایت همه مشکلات را حل می‌کنند و بر مسائل فائق می‌شوند.

وی گفت: شرکت در انتخابات احساس مسئولیت جهانی و اسلامی و سرنوشت همه مردم ایران است. حضور سرنوشت را تعیین می‌کند و اثر رای هر کدام از ما مانند اثر رای رهبری است و این نشانه شخصیت و ارتقای کمال انسایت است.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: وقتی دشمن میبیند که پشت نظام هستید قدرت اغتشاش را از دست می‌ماند و نمی‌تواند مشکل بر علیه مردم ما ایجاد کند.

موضوع بعدی. مسئله هفتم تیر است. این روز روز تاثیرگذاری و پیروزی خون بر شمشیر است. در سال ۶۰ در این روز ۷۲ پرچمدار خدمت و خمتگزار که شخصیت‌های تراز اول بودند در راس آن‌ها آیت الله شهید بهشتی بزرگ بود. او یک فرد نبود و به گفته امام بهشتی یک ملت بود. من افتخار همراهی او را داشتم. او فرد بزرگ و ممتاز بود. راه طریق شهید بهشتی در عین اخلاق نرم اسلامی قاطع و ولایتمدار بود. دشمنانش به او تهمت زدند. این تهمت‌ها باعث آزار او بود. اما خون او تولد مجددی بود که انقلاب را آبیابری کرد و خودش نیز جلاپیدا کرد و شناخته شد.

کد خبر: ۲۹۳٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha