۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
حضور و مشارکت همگانی در انتخابات ۸ تیر نقشی حیاتی در بازتاب اقتدار ایران دارد
بیانیه انجمن آزمایشگاه‌های همکار کشور درباره انتخابات

حضور و مشارکت همگانی در انتخابات ۸ تیر نقشی حیاتی در بازتاب اقتدار ایران دارد

انجمن آزمایشگاه‌های همکار کشور در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه‌ای برنقش حیاتی حضور و مشارکت همگانی در انتخابات در بازتاب اقتدار ایران در ابعاد ملی و بین‌المللی تاکید کرد.

به گزارش بازار از روابط عمومی و امور بین‌الملل انجمن آزمایشگاه‌های همکار کشور؛ در پی سخنرانی ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در روز عید غدیر خم و آستانه چهلمین روزشهادت شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، و با توجه به اهمیت و نقش حیاتی حضور و مشارکت همگانی در انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳ با تاکید بر وحدت، انسجام ملی و مشارکت فعال و حداکثری، رئیس انجمن آزمایشگاه‌های همکار کشور بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین فرایندهای سیاسی کشور است که تبلور اراده مردم ایران اسلامی بشمار می‌رود و فرصتی است که نه تنها رئیس قوه مجریه که نقشی حیاتی در تعیین و سیاست‌های کشور را بر کرسی ریاست می‌نشاند، بلکه موجبات تعادل قدرت از طریق اراده مردم، چشم‌انداز سیاست داخلی و خارجی، پیشبرد توسعه کشور و افزایش مشروعیت بین‌المللی را در پی خواهد داشتو.

روز هشتم تیرماه، روزی سرنوشت ساز است که سکان اداره کشور، در راستای منویات مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای(مدظله العالی) به دست اصلح سپرده شود و مشارکت حداکثری در این فرایند نه تنها وظیفه‌ای شرعی و ملی است بلکه نقش مهمی در شکل‌دهی به آینده کشور دارد.

یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه، خودسازی و تمدن‌سازی، توجه به کیفیت کالا و خدمات است که موجبات امنیت اقتصادی، رونق و جهش تولید، افزایش سطح زندگی، استقلال، توسعه فرهنگی و سیاسی و پیشرفت کشور شده و افزایش قدرت ملی را رقم خواهد زد. موضوعی مهم که با رویکرد صحیح در انتخاب اصلح ضمانت خواهد شد.

شایسته مردی که اعتقاد قلبی به مبانی انقلاب داشته، کارآمد بوده و با دانش تخصصی، تجربه‌ای وافی و کارنامه‌ای تضمین شده فرصت‌های داخلی، ظرفیت‌های ملی و جوانان انقلابی را در راستای اعتلای ایران و ایرانی به کار ببندد و قلب آزرده ملت ایران از استکبار و مستکبران جهان را، به مرحمی در سایه‌سار منویات مقام معظم رهبری، طپشی نو هدیه نماید.

توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری(دامت برکاته)، رویکرد تحقق علمی و عملی کیفیت در توسعه کشور، و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در سیاست‌گذاری، تصمیم‌سازی و اجرای موثر مهمترین شاخص جامعه آزمایشگاه‌های کشور در انتخاب شایسته‌ترین فرد برای ریاست جمهوری اسلامی ایران است.

انجمن آزمایشگاه‌های همکار، آزمون و واسنجی ایران به عنوان کوریدور حاکمیتی بیش از ۳۰۰۰ آزمایشگاه همکار و بالغ بر ۴۰هزار متخصص تاثیرگزار در کیفیت و یکی از مهمترین ارکان توسعه همه جانبه کشور تمام قد ایستاده است تا با مشارکت حداکثری در روز تاریخ ساز جمهوری اسلامی ایران، ایران قوی و سرافراز را رقم زند.

کد خبر: ۲۹۲٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha