۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
گرما برای نیروگاه‌های برق مشکل‌ساز شده است| مردم در مصرف مدیریت کنند
استاندارخوزستان:

گرما برای نیروگاه‌های برق مشکل‌ساز شده است| مردم در مصرف مدیریت کنند

استاندار خوزستان با تاکید بر صرفه جویی حداکثری مردم استان نسبت به مصرف آب و برق گفت: اخیر به دلیل گرمای زیاد سه نیروگاه رامین، آبادان و زرگان با مشکل روبرو شدند.

به گزارش بازار، علی اکبر حسینی محراب دوشنبه در نشست مدیریت مصرف بهینه آب و برق که در محل استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: با توجه به گرمایی که امسال داشتیم به ویژه در خرداد، با فرمانداران و مسئولین آب و برق استان نشستی برگزار شد تا مشکلات شهر و روستاهای استان بررسی و رفع شود.

وی ادامه داد: به دلیل گرمای زیاد دراستان حدود سه نیروگاه رامین، آبادان و زرگان را از دست دادیم که پس از رفع مشکل مجدد به مدار تولید برگشتند، امیدواریم با هماهنگی‌های انجام شده شاهد کمبود آب و برق در استان نباشیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه ماینرها اسیب جدی به شبکه برق استان وارد می‌کنند و هر ماینر معادل ۲ کولر گازی برق مصرف می‌کند افزود: بخشی از مشکلات کمبود برق در استان به دلیل استفاده برخی از روستائیان از پمپ‌های غیر مجاز کشاورزی است.

حسینی محراب ادامه داد: در جامعه عده‌ای سودجو وجود دارند که باعث خرابی و ضعیف شدن شبکه برق می‌شوند که این اشخاص باید شناسایی و به شدت با آنها برخورد کنند.

کد خبر: ۲۹۲٬۷۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha