۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
تاثیر محصولات دانش بنیان ساختمانی در کاهش هزینه های ساخت
نماینده شرکت پدیدار بن نوین مهر تاکید کرد؛

تاثیر محصولات دانش بنیان ساختمانی در کاهش هزینه های ساخت

گرگان- کفاش باشی، نماینده شرکت پدیدار بن نوین مهر گفت: استفاده از نیروی ماهر و تجهیزات مدرن هزینه‌ها را برای تولیدکنندگان پایین می‌آورد و تولید کم هزینه‌تر با کیفیت بالاتری را به همراه خواهند داشت.

مجتبی کفاش باشی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: شرکت پدیدار بن نوین مهر دو محصول دانش بنیان به نام های وال مش و سقف اینتل دک را در بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان گلستان در دید مخاطبان قرار داد.

نماینده شرکت پدیدار بن نوین مهر افزود: محصول وال مش برابر پیوست ۶ آیین نامه دو هزار و ۸۰۰ یکی از دو مسیر مهار دیوارهای غیر سازه‌ای است که به لحاظ سبک سازی ساختمان‌ها نسبت به مهار فلزی استفاده می‌شود، در این روش از الیاف شیشه استفاده شده که هزینه های ساخت را تا مبلغ بالایی کاهش می‌دهد.

وی ادامه داد: عدم اگاهی از این محصولات دانش بنیان باعث می‌شود، افرادی که در صنعت ساخت و ساز مشغول هستند از همان ابزار و محصولات قدیمی استفاده کنند و به سختی به سمت محصولات جدید بروند، اما حضور فضای مجازی باعث شده تا این آگاهی ها بیشتر از قبل در همه جای کشور افزایش پیدا کند.

کفاش باشی در رابطه با اهمیت حضور در نمایشگاه ها افزود: حضور در نمایشگاه حداقل فایده ای که دارد این است که به مخاطب این فرصت را می‌دهد محصولات دانش بنیان و جدید را ببیند و با محصولات قدیمی مورد استفاده مقایسه کند و همچنین به بازار هدف خود دسترسی پیدا می کند.

نماینده شرکت پدیدار بن نوین مهر ادامه داد: خصوصی سازی و تولید اهمیت ویژه ای دارد، شرکت های خصوصی برای اینکه بتوانند بیشترین بهره وری را داشته باشند از هر راهکاری استفاده می کنند تا هزینه خود را کاهش دهند و از نیروی فنی تر استفاده کنند.

وی در رابطه با استفاده از نیروی ماهر و تجهیزات مدرن اظهار کرد: استفاده از نیروی ماهر و تجهیزات مدرن هزینه‌ها را برای تولیدکنندگان پایین می‌آورد و تولید کم هزینه‌تر با کیفیت بالاتری را به همراه خواهند داشت.

کفاش باشی در پایان یادآور شد: نیروی ماهر نیاز به آموزش و استفاده از دستگاه‌های مدرن نیاز به خرید داشته که تمام این موارد بستگی به سرمایه‌ گذاری دارد و این موضوعات با ارائه تسهیلات از سوی بانک ها و دولت محقق می شود.

کد خبر: ۲۹۲٬۶۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha