۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵
بهره‌برداری از ۱۷ آزمایشگاه دانشگاه شریف

بهره‌برداری از ۱۷ آزمایشگاه دانشگاه شریف

دانشگاه صنعتی شریف از ۱۷ آزمایشگاه دانشکده شیمی این دانشگاه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بهره‌برداری کرد.

به گزارش بازار، رئیس دانشگاه صنعتی شریف، در این مراسم به اهمیت و جایگاه ویژه دانشگاه صنعتی شریف در جامعه اشاره کرد و افزود: خوشبختانه دانشگاه صنعتی شریف همواره در رتبه‌بندی‌های مهم بین‌المللی از جمله رتبه‌بندی کیو اس(QS) خوش درخشیده و امسال نیز مقام نخست را در بین دانشگاه‌های کشور از آن خود کرده است.

محمد موسوی با اشاره سالگرد شصتمین سال تاسیس دانشگاه صنعتی شریف سال آینده، افزود: لازم است به مناسبت این رویداد مهم تغییرات خوبی در امور عمرانی دانشگاه نیز داشته باشیم. امروز شاهد بهره‌برداری از ۱۷ آزمایشگاه در دانشکده شیمی هستیم و امیدواریم این سیر تغییرات و بازسازی‌ها به سایر دانشکده‌ها و آزمایشگاه‌ها نیز برسد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز دانشگاه صنعتی شریف را پرچم‌دار علم، پژوهش و ارتباط با صنعت در کشور دانست و افزود: دانشگاه شریف به‌ عنوان یک الگو برای سایر دانشگاه‌های کشور باید در تمام زمینه‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و سایر امور رفاهی برای دانشجویان، اعضای هیئت علمی و یاوران علمی سرآمد باشد.

محمدعلی زلفی‌گل گفت: در سال‌های اخیر ارتباط صنعت و دانشگاه به خوبی شکل گرفت و وزیر نفت در تمام سفرهای استانی، ضمن بازدید از دانشگاهای کشور، حمایت‌های ویژه مالی از آن‌ها داشته که امیدواریم این روال را در دولت‌های بعدی نیز شاهد باشیم.

کد خبر: ۲۹۲٬۶۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha