۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸
۵ واحد صنعتی در یزد به بهره برداری رسید
با حضور معاون وزیر صمت؛

۵ واحد صنعتی در یزد به بهره برداری رسید

یزد- پنج واحد صنعتی روز یکشنبه طی آیینی از طریق ارتباط با سرپرست ریاست جمهوری با حضور معاون وزیر صمت در استان یزد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان یزد، این واحدها در مراسمی که در یکی از واحدهای تولیدی در شهرستان اشکذر با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار شد با سرمایه گذاری، سه هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۶۲۶ نفر ایجاد شده است.

این واحدها شامل پروژه صنایعِ فولادنگین اردکان تولید کننده میلگرد آجدار با سرمایه ثابت هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۲۵۰ نفر، واحد تولیدی مدرن کارتن صنعت سبز تولید کننده جعبه کارتن و چاپ افست با سرمایه ثابت ۵۱۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۳۶ نفر و واحد نوین کاشی یزد تولیدکننده کاشی دیواری با سرمایه ثابت ۴۸۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۲۰۰ نفر است.

در این سفر همچنین واحد کارتن پلاست هدیش تولیدکننده کامپاند و گرانول پلیمری با سرمایه ثابت ۴۴۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۷۰ نفر و پروژه صنایع آرمان سلولز یزد تولید کننده پوشک بزرگسال با سرمایه ثابت ۳۰۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۷۰ نفر نیز افتتاح شد.

چهار واحد از واحدهای تولید یاد شده در شهرستان اشکذر و یک واحد هم در اردکان مورد بهره برداری قرار گرفت.

کد خبر: ۲۹۲٬۵۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha