۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
ساخت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۶۵۳ هزار واحد عبور کرد
وزیر راه و شهرسازی:

ساخت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۶۵۳ هزار واحد عبور کرد

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ‌نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم شتاب خوبی گرفت، گفت: ساخت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۶۵۳ هزار واحد عبور کرد.

به گزارش بازار از خرم‌آباد، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی صبح امروز ‌در آیین واگذاری ۳۱۹۱ واحد و شروع عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن لرستان با بیان اینکه ‌نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم شتاب خوبی گرفت، اظهار داشت: در تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از ۱۰۰ هزار هکتار عبور کردیم.

وی با بیان اینکه در استان لرستان نیز ‌در تامین زمین به ۳ هزار هکتار زمین نیاز است، افزود: ۲ هزار هکتار تاکنون تامین شده و مابقی هم در حال تامین است و امروز نیز ۳۱۹۰ واحد در بخش‌های مختلف روستایی و شهری در قالب پروژه نهضت ملی مسکن تحویل مردم می‌شود؛ همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد مسکونی آغاز می‌شود.

بذرپاش با بیان اینکه در سراسر کشور ساخت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۶۵۳ هزار واحد عبور کرد، ادامه داد: ‌ از این تعداد ۵۶۰ هزار واحد تقدیم مردم و مابقی در مسیر اتمام و تحویل به متقاضیان در بخش‌های مختلف است و در بخش روستایی نیز از مجموع ۵۵۰ هزار واحدی که در سراسر کشور آغاز شده که نزدیک به ۳۰۰ هزار واحد تحویل مردم شده است.

وزیر راه و شهرسازی هدفگذاری دولت را تحویل یک قطعه زمین روستایی تا پایان ۱۴۰۳ عنوان کرد و افزود: ‌تاکنون ۶۰۰ هزار قطعه آن تایید شده و در مسیر تحویل قرار گرفته است، البته بیش از ۱۰۰ هزار قطعه تحویل مردم شده و تمام این اتفاقات با دستور رئیس جمهور شهید رخ داده است.

وی با بیان اینکه از مجموع ۲۴۰ هزار مسکن مهر رسیده به دولت سیزدهم بیش از ۱۳۸ هزار مسکن تحویل و ۱۰۲ هزار واحد باقی مانده است، گفت: تا پایان سال بخش زیادی از آنها تحویل مردم می‌شود و امیدواریم دولت بعدی حتما این مسیر را ادامه دهد و تحویل زمین و اتمام عملیات اجرایی واحدهای آغاز شده را انجام دهد.

کد خبر: ۲۹۲٬۵۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha