۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
بهترین برند کولر آبی کدامست؟

بهترین برند کولر آبی کدامست؟

اگرمی‌خواهیدبهترین برندکولرآبی رابیابید،این مقاله برای شماست. امروزکولرهای آبی بااینکه بیشترین استفاده رادارندامامحصولات حاشیه‌ای هستند. مادراین مقاله بهترین برندهای این محصول رابه شما معرفی می کنیم.

اگر می‌خواهید بهترین برند کولر آبی را بیابید، این مقاله برای شماست. امروز کولرهای آبی با اینکه بیشترین استفاده را دارند اما محصولات حاشیه‌ای هستند چون کولرهای گازی متقاضیان جدی‌تری دارند و البته که بودجه خرید بیشتری هم برای آن‌ها لازم است.

کولرهای آبی در شرایط کم‌آبی ایران بهتر است مورد استفاده قرار نگیرند اما شرکت‌هایی هستند که با تحول در ساخت این کولر کلاسیک آبی توانسته‌اند بار دیگر زندگی را به او بازگردانند و گزینه‌ای اقتصادی برای مشتریان را بسازند. همراه ما باشید تا بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم.

چرا باید به برند کولر هنگام خرید توجه کنیم؟

برندهای مختلفی هستند که کولر آبی تولید می‌کنند. امروز با اینکه بیشتر خانه‌ها هنوز از کولرهای آبی برای خنک شدن کمک می‌گیرند اما نسبت به برندهای تولیدکننده کولر اسپیلت و گازی، برندهای تولیدکننده کولر آبی تنوع کمتری دارند. بسیاری از آن‌ها امروز منحل شده‌اند یا دیگر چنین محصولی تولید نمی‌کنند.

در کشورهای توسعه‌یافته نیز امروز کولرهای آبی بیشتر برای خنک‌کردن بخش‌های غیراصلی یک خانه مثل گاراژ مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما اگر قرار است ما هنوز هم از این کولرها استفاده کنیم بهتر است برندهای آن را بشناسیم و تنها از برندهای معتبر محصول تهیه کنیم.

معرفی بهترین برند کولر آبی

در ادامه ما به شما بهترین برندهایی که این محصول را تولید می‌کنند را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به محصول نهایی خود برسید.

کولرهای آبی ایران شرق - Iran Shargh

ایران شرق بیش‌از ۴۰ سال بوده که در زمینه ساخت انواع لوازم خانگی در ایران مشغول به فعالیت است. جالب است بدانید که این برند در دسته کولرها فقط کولر آبی تولید می‌کند و به دیگر انواع کولر اصلا وارد نشده است. شما می‌توانید از ایران شرق کولرهای آبی سلولزی یا پوشالی تهیه کنید. کولرهای این برند ۲۴ ماه ضمانت دارند و شما می‌توانید درصورت بروز هر مشکلی به‌راحتی محصول خود را تعویض کنید.

کولرهای این برند دارای تکنولوژی هستند که مصرف برق کمتری دارد و در فصول گرم سال می‌تواند از قبض برق شما تا حد زیادی بکاهد. البته که قابلیت خاموش و روشن‌کردن از راه دور نیز در برخی از مدل‌های آن وجود دارد.

کولرهای آبی آبسال – Aabsal

این شرکت نیز یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران است که از سال ۱۳۳۵ فعالیتش را آغاز کرده است. این برند تا سال ۱۳۶۲ با نام قبلی خود یعنی یونیورسال پی‌ال‌سی مشغول به فعالیت بود اما پس از این تاریخ نامش را طی فرایندی که از سال‌های قبل آغاز شده بود به آبسال تغییر داد.

آبسال امروز یکی از جدی‌ترین تولیدکننده‌های کولر آبی در ایران است که محصولات به‌شدت باکیفیت و دارای عمر بالایی را تولید می‌کند. کولر آبی آبسال امروز در مدت‌های ریموت‌دار، سلولزی، کم‌مصرف، خروجی از بالا، مینی و متحرک تولید می‌شود و توسط همگان قابل تهیه است.

بهترین برند کولر آبی کدامست؟

کولرهای آبی برفاب – Barfab

برند برفاب بیش‌از ۳ دهه است که در ایران فعالیت می‌کند و تولیدات مختلفی هم دارد. این شرکت در سال ۶۹ فعالیتش را با تولید کولر آبی برفاب آغاز کرد و همین امروز هم کولر آبی یکی از مهم‌ترین محصولات آن محسوب می‌شود. برفاب به‌لحاظ استاندارد، تمامی مجوزهای لازم را اخذ کرده و توانسته محصولاتی با طول عمر بالا را تولید کند.

این برند ایرانی گزینه بسیار خوبی برای خرید کولر آبی‌است و می‌تواند محصولی را به شما هدیه بدهد که تا سال‌های طولانی قابلیت کار خواهد داشت. برفاب کولرهای آبی پرتابلی نیز تولید کرده که قابلیت حمل دارند و می‌توان آن‌ها را خیلی راحت به‌واسطه چرخ‌هایی که زیرش قرار داده شده جابه‌جا کرد.

کولرهای آبی سپهر الکتریک – Sepehrelectric

سپهر الکتریک با بیش‌از نیم‌قرن سابقه در تولید لوازم خانگی فعالیتش را در ابتدا با تولید بخاری‌های نفتی آغاز کرد. امروز کمتری کسی شاید از این بخاری‌ها استفاده کنید و سپهر الکتریک نیز به محصولات به‌روزتری روی آورده که در بین آن‌ها کولرهای آبی شاید از قدیمی‌ترین تولیداتش باشد.

سپهر الکتریک خلاف دیگر برندها تغییراتی در کولرهای آبی کلاسیک خود پدید نیاورده و آن‌ها را همان‌طور که در سال‌های دور تولید می‌شود تولید می‌کند و به‌فروش می‌رساند. انواع دارای پد سلولزی و کولر آبی پرتابل تنها نوآوری سپهرالکتریک بوده که مشتریان این برند می‌توانند از آن‌ها کمک بگیرند.

بهترین برند کولر آبی کدامست؟

کولرهای آبی جهان افروز – JahanAfrooz

جهان‌ افروز شاید برندی باشد که در این لیست کمترین تنوع محصول را در اختیار دارد. در واقع برند جهان افروز حتی محصولات پرتابل و سلولزی هم تولید نمی‌کند و تنها کولرهای آبی پوشالی کلاسیک را با همان رنگ آبی به‌یادماندنی به‌فروش می‌رساند.

البته همان تولیدات هم در سطح خوبی به‌فروش می‌رسند و کیفیت خوبی هم دارند. جهان افروز شاید در لیست بهترین برند کولر آبی جایگاه خوبی نداشته باشد اما قطعا یکی از بهترین‌هاست که در این لیست جای گرفته است. اگر به‌لحاظ قیمتی با بودجه شما محصولات این برند تطابق داشته باشد می‌توانید خیلی راحت از کولرهای آن کمک بگیرید.

بهترین راه برای خرید کولر آبی

برای خرید کولر آبی گزینه‌های متعددی پیش روی شما خواهد بود که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. اما قطعا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای‌تان فروشگاه اینترنتی خواهد بود که با کمترین زحمت کالای خریداری شده را به دستتان برساند. شما می‌توانید انواع کولرهای گازی و آبی را به‌راحتی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

کد خبر: ۲۹۲٬۴۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha