۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
حمایت «بهبان فارمد» از طرح های نو حوزه سلامت
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

حمایت «بهبان فارمد» از طرح های نو حوزه سلامت

گرگان- زیادلو، کارشناس آزمایشگاه تحقیق و توسعه شرکت شتاب دهنده بهبان فارمد لوتوس گفت: این شرکت ها از ایده ها و طرح های نو در حوزه سلامت حمایت می کند.

اسماء زیادلو در گفت و گو با خبرنگار بازار در رابطه با معرفی شرکت شتاب دهنده بهبان فارمد لوتوس اظهار کرد: این شرکت از ایده ها و طرح های نو در حوزه سلامت حمایت می کند و هشت شرکت زیر مجموعه دارد که از سال۹۳با برند«های سپ» در راستای تولید محصولات ضدعفونی کننده شروع به فعالیت کرده است.

کارشناس آزمایشگاه تحقیق و توسعه شرکت شتاب دهنده بهبان فارمد لوتوس با بیان اینکه خط تولید محصولات کارخانه «بهبان شیمی» در شهرک صنعتی آق قلا است، تصریح کرد: دو زیر مجموعه این شرکت در پارک علم و فناوری مستقر هستند که یکی از آنها دانا فارمد لوتوس است که محصولات خود را با برند «های ساید» تولید می کند.

زیادلو افزود: شرکت دیگر که در این مکان مستقر شده «ایمن فارمد لوتوس» است که حوزه کاری آن تولید کیت های تشخیص بیماری بوده، همچنین شرکت دیگری که زیر مجموعه این هلدینگ است «دانا زیست لوتوس» است که در راستای تولید کودهای بیولوژیکی بر پایه میکرو ارگانیسم ها فعالیت دارد.

وی ادامه داد: کارخانه بهبان شیمی که در آق قلا مستقر است فعالیت خود را انجام می دهد و نیز شرکت فناور ایمن لوتوس هم با تولید آنتی اسکالانت ها برای تصفیه آب محصول تولید می کند.

زیادلو بیان کرد: شرکت بهداشت فارمد لوتوس قرص ها و کپسول های گیاهی و شرکت شتابگران دستگاه های ضدعفونی کننده به صورت سخنگو یا دیواری تولید می کند که در بیمارستان ها و بانکها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

کد خبر: ۲۹۲٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha