۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱
صرفه جویی بیش از یک میلیون لیتر در بخش مصرف فرآورده های نفتی در منطقه چابهار
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چابهار:

صرفه جویی بیش از یک میلیون لیتر در بخش مصرف فرآورده های نفتی در منطقه چابهار

با تلاشهای انجام شده در واحد مهندسی فرآورده ها بیش از یک میلیون لیتر صرفه جویی در بخش مصرف فرآورده های نفتی در منطقه چابهار انجام شد.

به گزارش بازار، سید کیومرث کمالیار مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چابهار ضمن اعلام مطلب فوق افزود : با توجه به زحمات همکاران در واحد مهندسی فرآورده ها طی اردیبهشت ماه سالجاری حدود ۲۰۴۳۰۰۰ لیتر فرآورده نفتگاز به مصرف کننده گان عمده در منطقه تحویل شده است .

وی در ادامه افزود : این مقدار سوخت تحویلی با توجه به برآورد سازمانهای متولی ناشی از تلاشهای همکاران در بازدیدهای انجام شده در جهت کاهش و در نتیجه واقعی شدن مصرف در منطقه بوده است.

مدیر منطقه چابهار در ادامه به بیش از ۱۱۱ مورد بازدید از مصرف کنندگان عمده و جزء در منطقه توسط همکاران و پیمانکار بخش خصوصی اشاره نموده و خاطر نشان ساخت : با توجه به بعد مسافت و بعضا سوءاستفاده متخلفین از فضای استان سیستان و بلوچستان در همجواری با کشور پاکستان درخصوص قاچاق فرآورده های نفتی ، تمام ظرفیت های منطقه در جهت حفظ و صیانت از سرمایه های ملی و جلوگیری از قاچاق استفاده شده و همکاران نهایت تلاش خود را در این خصوص انجام می دهند.

کد خبر: ۲۹۲٬۲۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha