۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
۳۴ میلیارد تومان کالاهای حراج خرده‌فروشی اموال تملیکی به فروش رفت

۳۴ میلیارد تومان کالاهای حراج خرده‌فروشی اموال تملیکی به فروش رفت

معاون سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در سه ماه امسال مبلغ فروش کالاهای حراج خرده‌فروشی ۳۴ میلیارد تومان بوده که نسبت به قیمت پایه کارشناسی ۱۰۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش بازار، سعید غلامی باغی امروز پنجشنبه اظهار داشت: در سه ماه اول امسال تعداد ۲۸۱ حراج در ۲۶ استان کشور برگزار شده است.

وی افزود: تعداد چهار هزار و ۵۰۰ قلم کالا به فروش رسیده است مبلغ فروش ۳۴ میلیارد تومان بوده که نسبت به قیمت پایه ۱۰۱ درصد رشد داشته است.

معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به اینکه تعداد شرکت‌کنندگان در این حراج‌ها ۲۴ هزار و ۱۰۰ نفر بود گفت: کالاهای عرضه شده در این حراج‌ها لوازم خانگی برقی، وسایل آشپزخانه، وسایل تنظیف، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی و گرمایشی، منسوجات و... بوده است.

وی عنوان کرد: به صورت میانگین هر هفته حراج خرده‌فروشی با استقبال شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

غلامی باغی خاطرنشان کرد: متقاضیان جهت شرکت در حراج‌ها و مشاهده کالاها می‌توانند به سامانه ستاد الکترونیک دولت، سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و پنجره هوشمند دولت مراجعه کنند.

وی با اشاره اینکه همه فرایندهای سامانه حراج خرده‌فروشی رایگان است گفت: شرکت‌کنندگان سامانه در مراحلی از جمله ثبت نام، ورود و مشاهده دسته‌بندی کالاها هزینه پرداخت نمی‌کنند فقط در صورت اقدام به ارائه پیشنهاد برای خرید کالا تنها ۱۰ درصد قیمت کالا را واریز می‌کنند و در صورت برنده نشدن این هزینه در ۲۴ ساعت به حساب شرکت‌کننده واریز می‌شود.

معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تاکید کرد: حراج کالاها از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت برگزار می‌شود که این امر در راستای شفافیت در عرضه و دسترسی عموم مردم به ویژه خریداران واقعی به صورت خرده‌فروشی به صورت عادلانه برای رقابت در خرید کالاست.

کد خبر: ۲۹۲٬۱۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha