۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
شهید رئیسی فروش نفت را به ۲ میلیون بشکه رساند
سرپرست ریاست جمهوری:

شهید رئیسی فروش نفت را به ۲ میلیون بشکه رساند

سرپرست ریاست جمهوری گفت: در شروع به کار دولت امکان فروش نفت نداشتیم و شهید رئیسی در این حوزه متمرکز شد و فروش نفت را به بالای ۲ میلیون بشکه رساند.

به گزارش بازار، محمد مخبر در آیین افتتاح پروژه راه‌آهن رشت ـ کاسپین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی اظهار داشت: هنوز هم هیچکس نتواسته شخصیت شهید را بشناسد؛ شهید رئیسی دغدغه انقلاب و مردم را داشت.

وی با برشمردن ویژگی‌های شهید رئیسی افزود: این شهید بزرگوار قلبا به رهبری اعتقاد داشت؛ هر فشاری تحمل می‌کرد تا رضایت رهبری را کسب کند و به آن اعتقاد راسخ داشت؛ شهید رئیسی اولویت بندی مسائل را در دستور کار داشت.

وی ادامه داد: در شروع به کار دولت امکان فروش نفت نداشتیم و شهید رئیسی در این حوزه متمرکز شد و فروش نفت را به بالای ۲ میلیون بشکه رساند و کشور را از آن وضعیت خارج کرد و کشور را از وضعیتی را که نمی‌تواستند حقوق کارکنان را بدهند خارج و رونق به کشور برگشت.

مخبر با بیان اینکه شهید رئیسی بر روی کریدورهای منطقه متمرکز بوده و با کشورهای منطقه مدام در این ارتباط در گفت وگو بود، اضافه کرد: در حوزه مسکن شهید رئیسی قولی نداد بلکه مصوبه مجلس را که دیگران اجرایی نکردند را به سرانجام رساند.

سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه نیروهای جوان نخبه بزرگترین دارایی کشور هستند، ادامه داد: برخی ها ادعای مذاکره داشتند اما ته این ماجرا چی شد؛ با کشورهای همسایه هم ارتباط نداشتیم، اما شهید ‌رئیسی مشکلاتمان را کشورها حل کرد و امروز به سران هر کشوری پیام می‌دهیم بعد از ۲۴ ساعت با ما تماس می‌گیرند.

وی ادامه داد: امروز ایران در دنیا موقعیتی پیدا کرده که تصمیم‌گیری یک کشور برای سایر کشورها را به هم زد.

کد خبر: ۲۹۲٬۱۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha