۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
ششمین نمایشگاه تخصصی دوچرخه و موتور سیکلت یزد برپاست

ششمین نمایشگاه تخصصی دوچرخه و موتور سیکلت یزد برپاست

یزد- ششمین نمایشگاه تخصصی دوچرخه و موتور سیکلت و تجهیزات وابسته و همچنین چهارمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی باشگاه‌ها در یزد در حال برگزاری است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه حسینی در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل تابستان و شروع اوقات فراغت دانش آموزان، برگزاری این نمایشگاه بهترین فرصت برای افرادی است که قصد خرید موتورسیکلت و یا دوچرخه را دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد ادامه داد: همچنین مشارکت کنندگان این نمایشگاه در زمینه قطعات یدکی، آخرین تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و متخصصان قرار خواهند داد.

وی گفت: معرفی کالا و خدمات، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، پیدا کردن بازارهای جدید به صورت تخصصی و افزایش اطلاعات متخصصان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

شاه حسینی با بیان اینکه نمایشگاه فضای رقابتی بین تولیدکنندگان و ایجاد می کند، افزود: حضور در نمایشگاه، فرصت مغتنمی برای عرضه توانمندی‌ها و تبادل دانش فنی شرکت‌ها است.

وی افزود: این نمایشگاه از تاریخ ۲۹ خرداد تا اول تیر ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ دایر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در پایان اضافه کرد: در این نمایشگاه مشارکت‌کنندگان محصولات خود را با شرایط اقساطی و تخفیف ویژه نمایشگاهی عرضه می کنند.

کد خبر: ۲۹۲٬۰۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مظفر کبودوند IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
      0 0
      باسلام نمایندگی دوچرخه برای کردستان میخواستم