۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۴
۱۵ هزار کیلومتر شبکه توزیع برق در زنجان ایجاد شده است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان:

۱۵ هزار کیلومتر شبکه توزیع برق در زنجان ایجاد شده است

زنجان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان،گفت: ۱۵ هزار کیلومتر شبکه توزیع برق در خیابان‌ها و کوچه‌های استان زنجان ایجاد شده و برق مورد نیاز مشترکان با مصرف کمتر از ۷ مگاوات را تأمین می‌کند.

به گزارش خبرنگار بازار، پیام جوادی روز چهارشنبه در نشست خبری مدیران عامل صنعت برق استان زنجان ،گفت: تأمین برق ۲۱ شهر، ۱۶ بخش و ۴۶ دهستان برعهده این شرکت قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۸۴۳ چاه کشاورزی در استان زنجان وجود دارد که ۶ هزار و ۸۴۳ مورد آن برقرار شده است،ابراز داشت: ۱۵ هزار کیلومتر شبکه توزیع برق در خیابان‌ها و کوچه‌های استان زنجان ایجاد شده و برق مورد نیاز مشترکان با مصرف کمتر از ۷ مگاوات را تأمین می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان،گفت: برای مشترکان صنعتی خارج از شهرک‌های صنعتی همکاری با توجه به محدودیت‌های احتمالی صنایع تعیین شده و صنایع کمتر از ۳۰ کیلووات خارج از شهرک‌های صنعتی مشمول مدیریت بلر نمی‌شود و مشترکان صنعتی بزرگ در ماه‌های هشدار به صورت تعدیل ۳۵ درصد و در ایام اضطرار ۵۰ درصد تعدیل خواهند داشت.

جوادی تعداد مشترکان انرژی برق استان زنجان را بیش ۵۰۰ هزار مشترک اعام کرد و گفت: ۷۹ درصد مشترکان خانگی هستند که ۱۷ درصد انرژی را مصرف می‌کنند.

وی افزود: بیشترین میزان برق با ۵۵ درصد توسط صنایع مصرف می‌شود و ۱۸ درصد انرژی برق توسط بخش کشاورزی، ۵ درصد واحدهای تجاری، ۴ درصد مصارف عمومی و یک درصد به وسیله روشنایی مصرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، بیان داشت: صنایع پرمصرف‌ترین مشترکان هستند و برای عبور از پیک بار، صنایع به دو بخش کوچک و سنگین تقسیم شده که صنایع کوچک مانند سال گذشته یک در روز در هفته با هماهنگی به عمل آمده محدودیت اعمال می‌شود.

کد خبر: ۲۹۲٬۰۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha