۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
اختصاص بیش از ۳ هزار میلیارد تومان به آماده‌سازی مرزها برای اربعین
معاون وزیر راه و شهرسازی خبرداد

اختصاص بیش از ۳ هزار میلیارد تومان به آماده‌سازی مرزها برای اربعین

معاون وزیر راه با اشاره به اقدامات برای آماده‌سازی پایانه‌های مرزی و مسیرهای منتهی جهت ایام اربعین گفت: اعتبار بسیار خوبی برای استان خوزستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش بازار، داریوش امانی امروز ۳۰ خردادماه در بازدید از پایانه‌های مرزی استان خوزستان اظهار کرد: سالانه با آغاز زیارت اربعین، سازمان راهداری نیز ماموریت دارد که در پایانه‌های مرزی و مسیرهای منتهی به ۶ پایانه مرزی اقداماتی انجام دهد و امسال حدود ۱۲ هزار متر مربع به سایه‌بان‌ها و تونل‌های سرد و مه‌پاش‌ها اضافه می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: بازسازی و نگه‌داشت ساختمان پایانه مرزی نیز انجام می‌شود. اعتبار بسیار خوبی برای استان خوزستان در نظر گرفته شده و در این زمینه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد تومان تنها برای بهسازی جاده‌های مواصلاتی منتهی به پایانه‌های مرزی استان اختصاص یافته و در کل کشور نیز حدود ۳ هزار میلیارد تومان برای پایانه‌های مرزی اعتبار در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: اقدامات خوبی در پایانه‌ها به ویژه در استان‌های گرمسیر در حال انجام است. با توجه به اینکه اربعین نزدیک به ۱۰ سال در ماه‌های گرم سال است باید برای سرمایش و رفاه زائران اقداماتی انجام شود.

وی اضافه کرد: نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان در خود پایانه‌ها هزینه می‌شود و دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای روشنایی، ایمن سازی، لکه‌گیری، آسفالت و نصب نیوجرسی در مسیرهای منتهی به پایانه‌ها در حال انجام است.

امانی یادآور شد: تعهد این است که حداقل ۲۰ روز پیش از آغاز اربعین، پروژه‌های عمرانی باید به پایان برسد.

کد خبر: ۲۹۲٬۰۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha