۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
عدالت و توسعه آن از شعارهای اساسی رییس جمهور شهید بود
سخنگوی دولت:

عدالت و توسعه آن از شعارهای اساسی رییس جمهور شهید بود

سخنگوی دولت گفت: حوزه اداری و استخدامی از شعار های اساسی شهید رییس‌جمهور بود و عدالت و توسعه عدالت از مسائل مهم و شعار های اساسی وی بود تا اقدامات مهمی انجام شود.

به گزارش بازار، نشست مشترک سخنگوی دولت و وزیر ارتباطات با موضوع ارائه عملکرد ۱۰۰۰ روزه خدمت برگزار شد. علی بهادری جهرمی - در این نشست اظهار کرد: سلسله جلساتی به منظور ارایه گزارش به مردم از خدمات دولت سیزدهم برگزار و قرار شد اقداماتی که در حدود سه سال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اداری و استخدامی هم انجام شده، اعلام شود.

وی افزود: هم حوزه اداری و استخدامی از شعارهای اساسی رییس‌جمهور شهید بود و عدالت و هم توسعه عدالت از مسائل مهم و شعارهای اساسی وی بود تا اقدامات مهمی انجام شود. در حوزه بهره وری در این سازمان اقدامات بسیاری حتی برای اولین بار بود، انجام شد.

سخنگوی دولت گفت: از جمله اقدام مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان اداری- استخدامی راه‌اندازی سامانه نظرسنجی بود. در حوزه های گوناگونی از جمله شبکه ملی اطلاعات و حوزه فضایی هم اقدامات مهمی انجام شد.

وی تصریح کرد: در حوزه فضایی در این دولت در مدت سه سال سه جلسه برگزار و حدود ۱۳ پرتاب انجام شد که نشان دهنده توجه ایشان بود.

ادامه دارد

کد خبر: ۲۹۲٬۰۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha