کپی چینی اینستاگرام رونمایی شد

کپی چینی اینستاگرام رونمایی شد

شرکت متا که مالک فیس‌بوک و اینستاگرام است و سابقه طولانی در کپی برداری از قابلیت‌ها و سرویس‌های رقبا دارد، با عرضه اپلیکیشن مشابه سرویس اشتراک گذاری عکس خود توسط چینی‌ها روبرو شده است.

به گزارش بازار، تیک‌تاک به تازگی یک اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس به نام Whee را راه اندازی کرده که عین اینستاگرام نیست اما کاملا شبیه آن است.

تیک‌تاک، اپلیکیشن Whee را به عنوان اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس با دوستان نزدیک، معرفی کرده است. در توصیف این اپلیکیشن در فروشگاه گوگل‌پلی آمده است: تصاویر زندگی واقعی را گرفته و با دوستانی که می‌توانند ببینند، به اشتراک بگذارید و به خودتان اجازه دهید نسخه اصلی خودتان باشید. این اپلیکیشن بهترین محل برای اشتراک گذاری لحظات زندگی است.

اسکرین‌شات‌های این اپلیکیشن، ویژگی‌هایی مانند جستجوی عکس، فهرستی از دوستان برای ارسال پیام و یک فید و کپشن‌های عکس را نشان می‌دهد که از طراحی امکاناتی برای ارتباط با دوستان در این پلتفرم حکایت دارد.

به نظر می‌رسد تیک‌تاک با اپلیکیشن جدید، سرگرم محک زدن اوضاع است. نسخه اندروید این اپلیکیشن در حال حاضر در ده‌ها کشور قابل دسترس است اما طبق گزارش پایگاه فناوری «اندروید پلیس»، در آمریکا موجود نیست. همچنین در فروشگاه iOS اپل دیده نمی‌شود. تیک‌تاک و شرکت مادرش بایت‌دنس، در این باره اظهارنظر نکردند.

بر اساس گزارش ورج، این نخستین اپلیکیشن تیک‌تاک نیست که از اینستاگرام کپی برداری کرده است. این شرکت در آوریل، اپلیکیشن اشتراک گذاری عکسی به نام «تیک‌تاک نوت» را معرفی کرد.

کد خبر: ۲۹۲٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha