۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳
افزایش ۱۳ برابری تولید در بام نفت ایران
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خبر داد

افزایش ۱۳ برابری تولید در بام نفت ایران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: تحقق برنامه تولید پایدار حداکثری نفت و افزایش ۱۳ برابری نسبت به گذشته، با کار جهادی کارکنان نفت و دیپلماسی فعال دولت سیزدهم رقم خورد.

به گزارش بازار، غلامرضا کمالی در بازدید از تأسیسات این شرکت در منطقه بی‌بی حکیمه با تبریک عید قربان و قدردانی از کارکنان جهادی صنعت نفت بیان کرد: اتکا به مدیریت جهادی، اعتقاد به اصل «ما می‌توانیم»، بهره‌مندی از ظرفیت‌های فراوان کشور، به‌کارگیری مدیران جهادی و انقلابی، استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و سازندگان داخلی و حمایت از دانش‌بنیان‌ها، فروش نفت خام و میعانات گازی که به‌لحاظ تحریم‌های ظالمانه به‌شدت کاهش یافته بود، نویدبخش روزهای بهتری است.

وی افزود: این اتفاق مهم برای شما کارکنان صنعت نفت گچساران که نقش ویژه‌ای در اقتصاد کشور ایفا می‌کنید، به‌عنوان یک سند افتخار برای همیشه در تاریخ باقی می‌ماند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: امروز با افتخار می‌توانیم بگوییم در جبهه اقتصاد کشور با ایمان، توکل و اراده‌ مثال‌زدنی همکاران خدوم نفت و گاز کشور هر روز قوی‌تر از دیروز ظاهر می‌شویم و با نگاه به‌توان و قدرت خودمان، نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کنیم.

کمالی بیان کرد: ما سربازان اقتصادی کشور برای اعتلای نام کشورمان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مدیرعامل نفت گچساران در ادامه بازدید خود از تأسیسات بی‌بی حکیمه از استراحت‌گاه ۹۰تختخوابی نفت و گاز گچساران در این منطقه دیدن کرد و گفت: متأسفانه این پروژه چند سال تعطیل بود که در بازدید پیشین، اعتبار ریالی خوبی به این پروژه اختصاص دادیم و پس از طی فرایند مناقصه، پیمانکار انتخاب شد و هم‌اکنون کار به‌نحو مطلوبی در حال پیشرفت است و به فضل خداوند تا پیش از پایان امسال، افتتاح می‌شود. این مهمانسرای عملیاتی در بالابردن رضایت همکاران شاغل در این منطقه مؤثر خواهد بود و به‌عنوان سرمایه‌ای ملی، پس از سال‌ها بهره‌برداری می‌شود.

کد خبر: ۲۹۱٬۹۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha