۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
۲۲۵۰ شغل در استان سمنان ایجاد شد
توسط دستگاه‌های اجرایی؛

۲۲۵۰ شغل در استان سمنان ایجاد شد

سمنان- نورانی، دبیر کارگروه اشتغال استان سمنان گفت: از ابتدای سال دو هزار و ۲۵۰ مورد شغل توسط دستگاه های اجرایی استان ایجاد شده است.

علی نورانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با اشاره به زمینه های توسعه اشتغال زایی در رویکرد های اقتصادی دولت در استان سمنان بیان کرد: یکی از رویکرد هایی که به شدت دنبال می کنیم تقویت پارک های علم و فناوری درخصوص ایجاد اشتغال مخصوصا اشتغال دانش بنیان است.

وی با بیان اینکه در این زمینه تسهیلات و حمایت های خوبی در استان سمنان صورت می گیرد، افزود: توجه به مشاغل روستایی دیگر رویکرد ما در زمینه اشتغال است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان همچنین با بیان اینکه کارگروه تخصصی اشتغال استان مصوب کرده که دستگاه های اجرایی به لحاظ تعهد اشتغال مورد رصد قرار گیرند، گفت: دستگاه ها موظف به ارائه گزارش در این خصوص هستند.

نورانی درباره آمار تعهد و ایجاد اشتغال در استان سمنان نیز ابراز کرد: از حدود ۱۶ هزار فرصت شغلی که دستگاه های اجرایی استان تعهد کرده اند دو هزار و ۲۵۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره جشنواره تعاونی های برتر نیز بیان کرد: نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در شهریور سال جاری هم زمان با هفته تعاون برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: طبق اعلام وزارتخانه ثبت نام در این جشنواره از ۲۶ اردیبهشت آغاز شده و تا پایان خرداد ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۲۹۱٬۹۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha