۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳
۲۳ شرکت استان سمنان گواهی نامه حقوق مصرف کننده گرفتند
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سمنان:

۲۳ شرکت استان سمنان گواهی نامه حقوق مصرف کننده گرفتند

سمنان- احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سمنان از اعطای گواهی نامه حقوق مصرف کننده به ۲۳ شرکت تولیدی استان طی مراسمی با حضور معاون وزیر صمت خبر داد.

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از برگزاری هفتمین همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان در سالن همایش استانداری سمنان همزمان با بعد از ظهر امروز سه شنبه خبر داد و ابراز کرد: در این مراسم ۲۳ شرکت استان سمنان گواهی نامه حقوق مصرف کننده گرفتند.

وی با بیان اینکه قیمت، کیفیت، تنوع و خدمات پس از فروش مهمترین فاکتورهای سنجش اعطای گواهی نامه مذکور به واحد های تولیدی استان سمنان بود، افزود: واحد های تولیدی که توانستند بیشترین میزان امتیاز را دریافت کنند در این مجموعه گنجانده و تندیس خود را دریافت کردند.

مدیرکل صمت استان سمنان با بیان اینکه این فرایند مورد اقبال خوب تولیدگران استان هم قرار گرفته است، تاکید کرد: واحد های تولیدی استان تلاش دارند تا با دریافت این گواهی نامه، مشتری مداری خود را نیز نشان دهند.

احمدی با بیان اینکه برخورداری از نشانه‌های استاندارد از دیگر فاکتورهای ارزیابی در اعطای تندیس حقوق مصرف کننده به واحد های تولیدی استان بود، ابراز کرد: ارزیابان در این ارزیابی همچنین به اهمیت صادرات محور بودن محصول تولیدی این شرکت ها هم توجه داشتند.

به گزارش بازار، تندیس حقوق مصرف کننده امروز در حالی به تولیدگران استان سمنان اعطا شد که محمد مهدی برادران معاون وزیر صمت نیز مهمان این مراسم بود.

کد خبر: ۲۹۱٬۸۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha