۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
اطلاعیه بنیاد شهید در خصوص اجرای قانون واردات خودروی جانبازان

اطلاعیه بنیاد شهید در خصوص اجرای قانون واردات خودروی جانبازان

دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص اجرای قانون واردات خودروی جانبازان ۵۰ درصد به بالای مشمول اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش بازار، اطلاعیه دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی در خصوص اجرای قانون واردات خودرو جانبازان ۵۰ درصد به بالا مشمول به شرح زیر است:

پیرو مکاتبه شماره ۲۹۴۷۸۲۸ مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ دفتر آماد و پشتیبانی تجاری سازمان توسعه تجارت ایران موضوع اصلاح آئین نامه اجرایی بند (و) تبصره (۷) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ آن دسته از جانبازان معزز که تمایل به واردات خودرو به صورت انفرادی دارند می‌توانند مطابق اطلاعیه‌های صادره توسط آن سازمان و زمان‌های مشخص شده، به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به آدرس HTTPS://JANBAZAN.SALEAUTO.IR مراجعه و نسبت به انصراف از لیست ثبت نام شده شرکت‌های وارد کننده اقدام کنند.

متن اطلاعیه صادره از سوی دفتر آماد و پشتیبانی تجاری سازمان توسعه تجارت ایران

با عنایت به پیگیری‌های مکرر برخی از جانبازان مبنی بر حذف انتخاب خودرو خود از سامانه به آگاهی می‌رساند برای جانبازان معزز در تاریخ‌های ذیل امکان لغو پیش ثبت‌نام ایجاد شده است، لازم به ذکر است چنانچه جانبازان محترم، پیش ثبت نام خود را لغو کنند، می‌بایست در هنگام ثبت سفارش نهایی (در سامانه جامع تجارت) خودروی خود را انتخاب و بر مبنای آن کلیه فرایندهای واردات خودرو را شخصاً انجام دهند. بدیهی است مسؤولیت همه انجام امور مربوط به واردات به عهده جانباز است.

جانبازان با ورود به سامانه جانبازان و در بخش جزئیات سفارش، گزینه لغو سفارش را انتخاب و پس از تأیید متن نمایش داده شده از فرایند سامانه عرضه خودرو جانبازان خارج می‌شود.

جانبازان معزز ۷۰ درصد ویژه: تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ لغایت ۱۴۰۳/۰۳/۲۸

سایر جانبازان معزز ۷۰ درصد: تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ لغایت ۱۴۰۳/۰۳/۳۰

جانبازان معزز ۵۰ الی ۶۹ درصد: تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ لغایت ۱۴۰۳/۰۴/۰۱

کد خبر: ۲۹۱٬۸۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha