۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
بسته بندی ارزان برای محصولات خانگی

بسته بندی ارزان برای محصولات خانگی

اگر می‌خواهید محصولات خانگی را به‌فروش برسانید، نیازمند خرید بهترین بسته بندی ارزان قیمت هستید.

اگر می خواهید محصولات خانگی را به‌فروش برسانید، نیازمند خرید بهترین بسته بندی ارزان قیمت هستید. بسته‌بندی‌هایی که به‌صورت شرکتی و اختصاصی انجام میشوند، معمولا هزینه زیادی را برای تولیدکننده دارند که برای کسب‌وکارهای خانگی اصلا به‌صرفه نیست.

اما اگر می خواهید بهترین نوع بسته بندی را با کمترین هزینه برای محصولات خانگی استفاده کنید، باید از جعبه‌ها، کارتن‌ها و پلاستیک های گوناگونی بهره ببرید؛ این‌گونه می توانید به‌راحتی محصولات خود را آماده فروش بکنید. برای اینکه بتوانید دقیقتر یک نوع بسته بندی را برای این کار انتخاب کنید، باید با انواع مدل‌های آن و اهمیتی که دارد آشنا شوید. این موارد را در ادامه مطلب بررسی خواهیم کرد.

اهمیت نوع و طرح بسته بندی محصولات خانگی

نوع بسته بندی برای محصولات خانگی بسیار اهمیت دارد. به‌طور مثال، اگر از ساک دستی استفاده کنید، قطعا محصولات شما ظاهر زیباتری می گیرند. در واقع هرچه بسته بندی این کالاها باسلیقه بیشتری انجام شود، مشتریان بیشتری جذب شده و از کیفیت محصولات رضایت خواهند داشت.

به‌طور مثال، اگر انواع مدل‌های خوراکی‌های خانگی را می فروشید، استفاده از ساک دستیهای کرافت باعث میشود تا علاوه‌بر جابه‌جایی راحت‌تر محصول، امکان آسیب ‌دیدن آن در اثر عوامل محیطی نیز کاهش خواهد یافت.

چگونه محصولات خانگی را بسته بندی کنیم؟

بسته بندی ارزان برای محصولات خانگی

سوالی که بسیاری از افراد برای بسته بندی محصولات خانگی خود میپرسند این است که چگونه بسته بندی ارزان قیمت را برای محصولات خود تهیه و انتخاب کنیم؟ اگر به‌دنبال بسته بندی راحت‌تر این کالاها هستید، باید نسبت به سایز و اندازه آن‌ها یک نوع را انتخاب کنید.

به‌طور مثال، اگر لباس‌های کودکانه با سایزهای کوچک می فروشید، پاکت‌های کاغذی بسیار ارزان و مناسب هستند؛ اما برای لباس‌های زنانه یا کفش‌ها، باید از جعبه‌های کیبوردی بهره ببرید تا مشتری راحت‌تر کالا را از کارتن خارج کند.

انواع بسته بندی ارزان محصولات خانگی

انواع گوناگونی از مدل‌های بسته بندی ارزان در بازار و شرکت‌های مختلف وجود دارند. شما باید هنگام خرید کارتن یا جعبه‌های گوناگون با این مدل‌ها آشنا باشید تا بتوانید یک مدل مناسب را بخرید. مدل‌های این بسته بندی را باید بدین شرح دانست.

بسته بندی با پاکت‌های کاغذی

یکی از روش‌هایی که قادر هستید با استفاده از آن به‌راحتی محصولاتی که در کارگاه‌های خانگی تولید میشوند را بسته بندی کنید، استفاده از پاکت‌های کاغذی است. به‌احتمال زیاد نمونه‌های مختلفی از این پاکت‌ها را دیده‌اید.

این پاکت‌ها از زمان قدیم استفاده شده و بیشتر برای جابه‌جایی مواد خوراکی، شیرینی ها، نان یا کالاهای دیگر به کار میرفتند. امروز این بسته بندی با کاغذ کرافت تولید میشود که درون آن یک‌لایه پلاستیک قرار میدهند؛ این‌گونه رطوبت از آن عبور نکرده و مقاومتش بیشتر میشود.

بسته بندی با پاکت ایستاده زیپ‌دار پلاستیکی

اگر به‌دنبال خرید یک بسته بندی ارزان هستید، پیشنهاد می کنیم که به پاکت‌های ایستاده زیپ‌دار پلاستیکی نیز فکر کنید. قطعا نمونه‌های مختلفی از این پاکت‌ها را دیده‌اید. این نوع بسته بندی با استفاده از پلاستیک تولید شده و به‌عنوان یک نوع ساک دستی نیز به‌کار می رود.

در واقع پلاستیک آن به‌گونه‌ای طراحی شده تا بتوانید روی سطح صاف به‌صورت ایستاده قرار دهید. همچنین بخشی از آن شفاف بوده تا بتوانید درون آن را مشاهده کنید. برای باز و بسته کردن راحت آن نیز زیپ پلاستیکی بهره میبرند.

بسته بندی با کارتن‌های کیبوردی

یک نوع بسته بندی ارزان قیمت که قادر هستید از آن برای سفارش‌های گوناگون خود استفاده کنید، محصولاتی هستند که به‌صورت کیبوردی تولید میشوند. هنگام خرید کارتن بهتر است مدل‌های کیبوردی آن را نیز در نظر داشته باشید. این مدل‌ها جدید بوده و به‌صورت خاصی باز میشوند.

در واقع این نوع کارتن به‌صورتی است که درب آن از بغل به سمت بالا باز میشود. به‌دلیل استفاده از آن برای بسته بندی کیبوردها، از آن به‌عنوان کارتن کیبوردی نیز یاد میکنند. برای فروش محصولات دیجیتال، لباس‌ها و محصولات دست‌ساز این نوع جعبه انتخاب مناسبی به‌شمار میرود.

بسته بندی با کارتن‌های در دارویی

کارتن‌های در دارویی به‌شکلی خاص بوده و معمولا در سایزهای کوچک تولید میشوند. این نوع بسته بندی ارزان نوعی کارتن است که در آن از بغل باز شده و کالا از طرفین چپ یا راست آن خارج میشود. دلیلی که به این نوع کارتن جعبه دارویی میگویند این است که معمولا برای جعبه داروها از این نوع کارتن استفاده میکنند. اگر محصولاتی مانند گیره سر، ماوس، هندزفری و سیمهای مختلف را به‌فروش میرسانید، بهتر است این نوع بسته بندی را انتخاب کنید.

بسته بندی با کارتن‌های پستی طرح پست ایران

اگر می خواهید محصولات خود را با استفاده از پست ملی ایران به مشتریان ارسال کنید، پیشنهاد ما این است که کارتن بسته بندی طرح پست را بخرید. این جعبه‌ها را با نام کارتن پستی نیز کی شناسند. دلیل این موضوع این است که سایز آن‌ها استاندارد پست بوده و کالاهای رایج در آن قرار می گیرند.

در قسمت‌های مختلف این جعبه طرح پست ایران چاپ شده است. شما قادر هستید فاکتور فروش را در یکی از این قسمت‌ها چسبانده و به مشتری ارسال کنید. مقاومت این کارتن بالا بوده و در مدل‌های ۳ لایه و ۲ لایه نیز تولید میشود.

بسته بندی با ساک دستی کرافت

علاوه‌بر مدل‌های بالا که بیشتر جعبه‌ای هستند، می توانید از ساک دستیهای کرافت نیز استفاده کنید. ساک دستی نوعی بسته بندی است که بسته نشده و قسمتی را برای قرارگیری دست دارد. این قسمت ممکن است به‌صورت نخی یا کارتنی باشد.

مدل‌های دسته ساده با کمک بندهای پارچه‌ای و مدل‌های دسته موزی نیز دارای دسته‌هایی از جنس کارتن هستند. برخی از مدل‌های این جعبه به‌صورت بالشتی بوده و ظاهری خاص و شیک برای محصولاتی مانند لباس یا و اکسسوری‌ها دارند.

به‌کارگیری نایلون حباب‌دار؛ مهم‌ترین نکته برای بسته بندی وسایل شکستنی

اما موضوعی که در کیفیت بسته بندی و سلامت محصولات خانگی تاثیر دارد، استفاده از نایلون‌های حباب‌دار است. نایلون‌های حباب‌دار در واقع نوعی پلاستیک شفاف هستند که ضخامت مناسبی داشته و روی آن‌ها حباب تولید کرده‌اند.

این حباب‌ها باعث می‌شوند تا ضربه دفع شده و کالاهایی که شکستنی هستند آسیبی نبینند. به‌طور مثال، اگر می‌خواهید ظروف سفالی را در کارتن بگذارید، باید دور آن را با یک نایلون حباب‌دار بپیچانید. این‌گونه است که در برابر ضربه آسیبی به این محصول وارد نخواهد شد. برای محصولات شیشه‌ای نیز قادر به استفاده از این نایلون‌ها هستید.

آیا می‌توان بسته بندی ارزان را سفارشی کرد؟

بسته بندی ارزان برای محصولات خانگی

سوالی که در ذهن افراد زیادی به‌وجود آمده این است که آیا میتوان بسته‌بندی‌های ارزان قیمت را سفارشیسازی کرد؟ باید گفت که بله؛ اگر به شرکت زودپک برای خرید انواع جعبه کارتن و نایلون مراجعه کنید، می توانید طرح‌های خود را روی انواع مدل جعبه و بسته‌بندی‌های دیگر چاپ کنید. در چاپ این موارد هیچ محدودیتی نداشته و قابلیت انتخاب طرح‌های گوناگون در انواع رنگ‌ها را خواهید داشت.

جمع‌بندی

یکی از روش‌هایی که برای آماده‌سازی محصولات خانگی وجود دارند، خرید و استفاده از بسته بندی ارزان قیمت است. به این دلیل که کسب‌وکارهای خانگی با سرمایه محدودی آغاز به‌کار میکنند، نمیتوانند هزینه بسته‌بندی‌های گران را بپردازند.

به همین دلیل پیشنهاد ما این است که انواع مدل‌های کارتنی یا پلاستیکی از این جعبه‌ها را خریده و برای کالاهای خود به‌کار ببرید. ساک دستی کرافت، جعبه‌های کیبوردی و دارویی و پاکت‌های پلاستیکی ایستاده از انواع مدل‌های پرطرف‌دار و کاربرد این نوع به‌شمار میروند. برای خرید هرکدام از این بسته‌بندی‌ها، قادر هستید به شرکت زودپک مراجعه کرده و مدل‌هایی که لازم دارید را با قیمتی عالی سفارش دهید.

کد خبر: ۲۹۱٬۵۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha