۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
ادارات پرمصرف برق به مراجع نظارتی معرفی می‌شوند

ادارات پرمصرف برق به مراجع نظارتی معرفی می‌شوند

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: اداره‌ها و سازمان‌هایی که ساعات کاری و قوانین مرتبط باصرفه جویی در مصرف برق را رعایت نکنند به استانداری تهران، مراجع نظارتی بالادست و عموم، معرفی خواهند شد.

به گزارش بازار، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در ارتباط با لزوم مدیریت مصرف برق توسط سازمان‌ها و نهادهای پرمصرف در فصل گرم اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع همه دستگاه‌های اجرایی، نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، بانک‌ها و شهرداری‌ها می‌رساند همه دستگاه‌های مزبور مطابق با بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای تصویب‌نامه هیات وزیران، موظف به رعایت ساعات کاری از ساعت ۶ تا ۱۳، خاموش‌کردن سامانه‌های سرمایشی از ساعت ۱۲ ظهر و کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات کاری و ۶۰ درصدی در ساعات غیرکاری هستند.

همچنین بر اساس ابلاغ استانداری تهران، دستگاه‌های اشاره شده موظف هستند برق موردنیاز خود را در ساعات اوج مصرف با استفاده از مولدهای برق اضطراری تأمین کنند.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ضمن قدردانی از اداره‌هایی که همکاری مناسبی در زمینه مدیریت مصرف برق داشته‌اند اعلام می‌دارد این شرکت در راستای اطمینان از پایداری شبکه توزیع برق پایتخت و حفظ آرامش و آسایش هم‌وطنان، به‌صورت لحظه‌ای مصرف برق و نحوه عملکرد همه ادارات پایتخت را تحت‌نظر دارد و درصورتی‌که ادارات، اقدام به اجرای مصوبات و بخشنامه‌های ابلاغی در حوزه مدیریت مصرف برق نکنند علاوه بر قطع برق و معرفی به استانداری تهران و سایر مراجع نظارتی بالادست، در صورت تکرار، به عموم نیز معرفی خواهند شد.

کد خبر: ۲۹۱٬۵۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha