۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷
بهره برداری از ۱۷ طرح کشاورزی در زنجان با ۳۳۸ میلیارد ریال اعتبار
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان اعلام کرد:

بهره برداری از ۱۷ طرح کشاورزی در زنجان با ۳۳۸ میلیارد ریال اعتبار

زنجان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از افتتاح ۱۷ طرح در بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۳۳۸ میلیارد ریال به مناسبت هفته جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از جهاد کشاورزی زنجان، روح الله حسنی ،از افتتاح ۱۷ طرح در بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۳۳۸ میلیارد ریال به مناسبت هفته جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: افتتاح این تعداد طرح، برای ۱۸۱ نفر به صورت مستقیم و برای هزار و ۲۱۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی کرده است.

وی ابراز داشت: ۱۳ طرح از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح مربوط به حوزه آب و خاک بوده که ۲ طرح، اجرای سیستم‌های نوین آبیاری به مساحت ۶۵.۵ هکتار، ۶ طرح لوله گذاری به طول ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر، چهار طرح کانال انتقال آب به طول سه هزار و ۵۰۰ متر و یک طرح احیا و مرمت قنات به طول ۴۹۰ متر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، میزان سرمایه‌گذاری انجام گرفته برای طرح‌های آب و خاک را بالغ بر ۱۲۱ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ۲ طرح احداث بند کنترل سیلاب و آبخوانداری به ظرفیت ۲ هزار و ۱۰۰ متر مکعب با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال و ۲ طرح در بخش امور اراضی شامل جشن اتمام تداخلات اراضی و تجمیع و یکپارچه سازی با اعتباری بالغ بر ۱۷۸.۸ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های افتتاح شده در هفته کشاورزی است.

کد خبر: ۲۹۱٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha