۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
با کمترین توجه می توان بزرگترین اتفاقات را در بافت تاریخی گرگان رقم زد
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان:

با کمترین توجه می توان بزرگترین اتفاقات را در بافت تاریخی گرگان رقم زد

گرگان- عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان گفت: یکبار شفاف، همدل و هم زبان پای توسعه استان بایستیم، قطعا با کمترین توجه می توان بزرگترین اتفاقات را در بافت تاریخی گرگان رقم زد.

به گزارش خبرنگار بازار، هامان هاشمی صبح شنبه در نخستین جلسه کمیسیون احداث اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان در سال ۱۴۰۳ که بصورت مشترک با کمیسیون گردشگری برگزار شد، اظهار کرد: واقیعت این است که موضوع بافت به مسئله ای شیک تبدیل شده و فعالان این حوزه تصور می کنند یک سری آدم روشنفکر هستند و هر چند وقت یکبار حرف می زنند و موضوع را رها می کنند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان افزود: در سال ۱۳۱۰ مردمی این فهم را داشتند که این میراث را به آیندگان تحویل دهند اما اکنون که در سال ۱۴۰۳ قرار داریم باید فعالان این حوزه از مدیران بخواهند که این بافت را حفظ کنند.

وی گفت: نبودن هم افزایی بزرگترین دغدغه استان است و میراث فرهنگی به تنهایی نمی تواند از پس این موضوع بر بیاید و نیازمند کمک سایر دستگاه ها است.

هاشمی با بیان اینکه شهرداری حقوق پرسنل را ندارد از کجا می خواهد روی بافت هزینه کند، گفت: تمام مشکلات اخیر شهری ظرف ۲۰ سال اخیر تولید شده اند و و مسبب این معضلات مدیرانی هستند که اکنون می خواهد حل مسئله کنند.

وی تاکید کرد: یکبار شفاف، همدل و هم زبان پای توسعه استان بایستیم زیرا اگر قرار است در اقتصاد استان اتفاقی رقم بخورد باید برای گردشگری اهمیت قائل شویم و این موضوع باید برای شهردار، فرماندار، میراث فرهنگی و سایر دستگاه ها محرز شود، قطعا با کمترین توجه می توان بزرگترین اتفاقات را در بافت تاریخی گرگان رقم زد.

کد خبر: ۲۹۱٬۳۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha