۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
توکن تپ سوآپ بر روی شبکه تان کوین راه اندازی خواهد شد!
آخرین اطلاعیه Tap Swap

توکن تپ سوآپ بر روی شبکه تان کوین راه اندازی خواهد شد!

ارز دیجیتال تپ سوآپ توکن بومی یک بازی کلیکی در دسته بندی TAP TO EARN میباشد که با زدن بر روی صفحه گوشی، سکه دریافت میکنید و پس از لیست شدن در صرافی میتوانید آنرا به فروش برسانید.

هادی بهرامی؛ بازار: تپ سواپ هم یک بازی همانند نات کوین است و در تلگرام از طریق کلیک کردن و دعوت دیگران و همچنین انجام برخی تسک ها مثل جوین شدن در کانال و فالو کردن در توییر میتوان سکه های زیادی بدست آورد. بازی تپ سواپ کاملا مشابه Notcoin یک گیم Tap to Earn است؛ یعنی با کلیک کردن روی یک دکمه و انجام یک سری تسک ‌ها میتوانید امتیاز بگیرید و در پایان دوره در نظر گرفته شده، این امتیازات به صورت توکن TAPS به شما ایردراپ میشود.

تپ سواپ قرار بود بر بستر شبکه سولانا راه اندازی شود ولی طبق آخرین اطلاعیه تیم توسعه دهنده قرار است بر بستر شبکه تان کوین راه اندازی و معامله شود. تیم توسعه دهنده در کانال تلگرام این ارز دیجیتال نوشته است : ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم TAP SWAP روی بلاک چین تان کوین راه اندازی خواهد شد! این تصمیم سنجیده بهترین گزینه برای ارائه تجربه نهایی برای جامعه همیشه در حال رشد ما میباشد. منتظر بروز رسانی ها و جزئیات بیشتر باشید! برای استفاده از امکانات جدید با TON آماده شوید!

اگر قصد دارید بدون نیاز به هیچ سرمایه ای با بازی کردن تپ سوآپ کسب درآمد کنید و سکه های خود را پس از رویداد لیستینگ به ارز دیجیتال قابل خرید و فروش در صرافی ها تبدیل کنید، باید روش جمع کردن سکه را آموزش ببینید. در مقالات قبل راجع به بازی تپ سوآپ و ککس دات آی او یک مطلب آموزشی نوشتیم که با زدن بر روی کلمه لینک میتوانید آن را مشاهده کنید.

کد خبر: ۲۹۱٬۳۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha