۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
رشد ۲ برابری برگزاری مجامع به روش الکترونیک نسبت به سه ماه نخست سال ۱۴۰۲
مسئول برگزاری مجامع الکترونیک خبر داد

رشد ۲ برابری برگزاری مجامع به روش الکترونیک نسبت به سه ماه نخست سال ۱۴۰۲

مسئول برگزاری مجامع الکترونیک شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: سه ماه نخست امسال تا ۲۳ خرداد ۵۷ مجمع به شکل الکترونیکی برگزار شده است.

به گزارش بازار، پوریا خاوری، مسئول برگزاری مجامع الکترونیک شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: در فروردین‌ماه امسال ۱۴ مجمع به شکل برخط برگزاری شد این در حالی بود که سال گذشته در زمان مشابه تنها ۲ مجمع برخط برگزار شد و این یعنی شاهد رشد ۷ برابری بودیم همچنین در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ حدود ۱۳ مجمع برگزار شده که این تعداد هم نسبت به زمان مشابه قبل که ۶ مجمع برگزار شد رشد حدود ۲ برابر داشته است.

این‌ مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: در خردادماه ۱۴۰۳ تاکنون یعنی (۲۳ خردادماه) ۳۰ مجمع به شیوه الکترونیک برگزار شد که نسبت به زمان مشابه سال گذشته که ۲۶ مجمع برگزار شده بود شاهد رشد تعدادی برگزار مجمع الکترونیکی هستیم.

او می‌گوید: در کل در سه ماه نخست سال ۱۴۰۱ حدود ۳۴ مجمع را به شکل برخط برگزاری کردیم و این در حالی است که در سه ماه نخست امسال تا ۲۳ خرداد ۵۷ مجمع به شکل الکترونیکی برگزار شده است و این یعنی شاهد رشد ۲ برابری برگزاری مجامع الکترونیک نسبت به سال قبل بودیم.

او در نهایت بیان کرد: در نهایت سهامداران برای حضور در مجمع الکترونیک باید در سامانه سجام ثبت‌نام کنند تا دسترسی آنها برای ورود به جلسه مجمع فعال شود.

کد خبر: ۲۹۱٬۲۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha