۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
بازسازی ۱۸ دستگاه واگن مسافری طی یک سال گذشته
رئیس انجمن حمل‌ونقل ریلی مسافری کشور اعلام کرد

بازسازی ۱۸ دستگاه واگن مسافری طی یک سال گذشته

بختیاری، رئیس انجمن حمل‌ونقل ریلی مسافری کشور گفت: در سال گذشته ۱۸ دستگاه انواع واگن مسافری بازسازی شد.

به گزارش بازار، ناصر بختیاری رئیس انجمن حمل ونقل ریلی مسافری با اشاره به بازسازی و نوسازی ناوگان رجا گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۸ دستگاه انواع واگن مسافری بازسازی سطح ۲ و یک سالن سپهر نیز رفع سانحه شده است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳ نیز ۲۱ دستگاه واگن دیگر در قالب قراردادهای جاری شرکت رجا در دست بازسازی است، همچنین مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد تا پایان سال ۱۴۰۳ بازسازی تعداد زیادی از واگن‌ها تکمیل شود.

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا اظهار کرد: تکمیل دو دستگاه سالن پارسی جدید و نیز تبدیل ۵ دستگاه سالن دانمارکی برای سیر در منطقه جنوب در برنامه شرکت رجا است.

وی در ادامه گفت: اولویت اصلی در بازسازی واگن‌های مسافری رجا با سالن‌های اکسپرس آلمان غربی و شرقی (۴ تخته) برنامه‌ریزی شده و تمام آنها دارای قرارداد فعال و جاری است.

بختیاری بیان کرد: واگن‌های بازسازی نشده آلمان شرقی (خلیج فارس و میلاد) نیز تعداد ۷۳دستگاه واگن است که عملیات بازسازی آنها از امسال تا ۱۴۰۶ طبق برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت رجا افزود: اولویت اصلی در تعمیرات اساسی واگن‌ها با سالن‌های پارسی ۶۰ نفره، پلور امید ۴۰ نفره، غزال ۴۰ نفره و واگن‌های دو طبقه چینی بوده که تعمیرات آنها از امسال آغاز و تا سال ۱۴۰۸ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همچنین در سال گذشته تعداد ۵ رام قطار خودکشش (ترن‌ست) پردیس (۲۵ سالن) تعمیر اساسی شد و از ۲۲ بهمن سال گذشته در مسیر تهران – یزد مورد بهره برداری قرار گرفت.

او بیان کرد: گفتنی است در حال حاضر تعمیر اساسی ۳رام ترن‌ست دیگر (۱۵ سالن) در حال انجام است و انشالله تا قبل از پایان سال مورد بهره‌برداری مجدد قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اشاره به اینکه ایمنی و ارتقای کیفیت خدمت رسانی به هموطنان در سرلوحه کار تمام مدیران و کارکنان این شرکت قرار دارد، افزود: با ارزیابی‌هایی که چندی پیش از سوی دستگاه‌های نظارتی مربوطه از جمله: سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و سرممیزان مؤسسه SGS سوئیس از بخش‌های مختلف رجا انجام شد، این شرکت برای نخستین بار از زمان تأسیس موفق به اخذ تندیس نقره‌ای ملی در بیست و دومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و اخذ سیستم مدیریت ایمنی ISO ۴۵۰۰۱;۲۰۱۸ در مدیریت رجا خراسان شد.

کد خبر: ۲۹۱٬۲۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha