۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
شکست موفق الگوی فنجان و دسته توسط تون کوین/احتمال افزایش ۴۱ درصدی قیمت!
تحلیل بازار رمزارزها؛

شکست موفق الگوی فنجان و دسته توسط تون کوین/احتمال افزایش ۴۱ درصدی قیمت!

آلتکوین محبوب تون کوین (TON) موفق به شکست الگوی فنجان و دسته شده که نشانه شکل گیری روند صعودی برای قیمت این رمزارز است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ آلتکوین محبوب تون کوین (TON) که چندی است مورد توجه فعالان بازار رمزارزها قرار گرفته، موفق به شکست الگوی فنجان و دسته شده که نشانه شکل گیری روند صعودی برای قیمت این رمزارز است.

بر اساس آخرین داده های مربوط به تحرکات قیمت تون کوین، اکنون قیمت این رمزارز درآستانه جهش ۲۴ درصدی قرار داشته که البته همه چیز بستگی به تحرک قیمت بیت کوین در بازار دارد. تون کوین روز پنجشنبه موفق به عبور از قیمت ۷.۷۰ دلار شد که نشان دهنده شکست الگوی فنجان و دسته است.این الگو از اواسط ماه آوریل شروع به شکل گیری کرده و نهایتا در اوایل ماه ژوئن فرم بخش فنجان خود را تکمیل کرد.

اکنون پیش بینی فعالان بازار این است که با شکست موفق و واضح این الگو، تون کوین در مسیر افزایش ۴۱ درصدی قیمت قرار داشته که چنین پدیده ای می تواند قیمت را تا محدوده ۱۰.۸۶ دلار افزایش دهد.

شکست موفق الگوی فنجان و دسته توسط تون کوین/احتمال افزایش ۴۱ درصدی قیمت!

همچنین با توجه به شرایط فاندامنتال بازار ارزهای دیجیتال، شرایط بازار کاملا گاوی به نظر می رسد. در صورت تحقق این پیش بینی، سرمایه گذاران می توانند نخستین نقطه بررسی شرایط فروش خود را روی فیب ۱۶۱.۸ درصد روی ۹.۶۱ دلار تعیین نمایند که از قیمت ۷.۷۰ در ۱۳ آوریل آغاز شده و تا کف ۴.۶۰ دلار در تاریخ ۱ می ادامه داشته است.

اما شاخص های دیگر نیز نشان از افزایش احتمالی قیمت تون کوین در بازار دارند. به عنوان مثال، TVL تون کوین از ۴۲۰.۴۷ میلیون دلار در تاریخ ۸ ژوئن به ۵۶۹.۴۵ میلیون دلار در ۱۴ ژوئن افزایش رسیده که رکوردی تاریخ برای تون کوین به حساب می آید.

کد خبر: ۲۹۱٬۲۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha