۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲
تأمین اعتبار لایروبی ۲۵۰ کیلومتر انهار سنتی کشاورزی آبادان
نماینده مردم آبادان در مجلس:

تأمین اعتبار لایروبی ۲۵۰ کیلومتر انهار سنتی کشاورزی آبادان

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از تأمین اعتبار لایروبی ۲۵۰ کیلومتر انهار سنتی کشاورزی شهرستان آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدمحمد مولوی ظهر جمعه در بازدید از زمین های کشاورزی منطقه با حضور معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، اظهار کرد: اراضی به غیر از ارزش کشاورزی، امنیت سازی نیز می کنند.

وی افزود: یگان های نظامی و انتظامی به صورت شبانه روزی بیدار هستند ولی اگر کشاورزی رونق پیدا کند و خلا مرزی رفع شود، امنیت و توسعه رقم می‌ خورد

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی آب، برق، گاز و جاده نیست و پُل نیست هیچ کشاورزی نمی آید. اراضی این منطقه مستعد است.

مولوی ادامه داد: کشاورزی و روستا مهم است و چنانچه کشاور و صیاد برگردد حتی کار نیروهای انتظامی و نظامی با سهولت انجام می شود.

وی عنوان کرد: امید می رود اقدامات لازم با وزارت نیرو مرحله به مرحله پیگیری شود و همچنین از نظر مسئولیت اجتماعی پروژه ادامه داده شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دهستان منیوحی، ورودی اروندکنار و روستاهای شلاحی نزدیک یک هزار هکتار زمین مستعد وجود دارد که به دلیل کمبود امکانات مشکل کشاورزی دارند. وزارت نیرو و کشاورزی باید نسبت به ساماندهی کمک کنند.

مولوی با بیان اینکه تحلیل شبکه و استمرار اراضی برای احیا باید پیگیری شود، خاطرنشان کرد: از بنیاد علوی و چندین نهاد دیگر کمک گرفتیم.

وی اضافه کرد: تأمین اعتبار لایروبی ۲۵۰ کیلومتر انهار سنتی کشاورزی شهرستان آبادان و تأمین اعتبار تسطیح و آماده سازی ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار اراضی کشاورزی اروندکنار در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر: ۲۹۱٬۲۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha