۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
اجرای ۴۵۰ حراج خرده فروشی برخط اموال تملیکی در دولت سیزدهم

اجرای ۴۵۰ حراج خرده فروشی برخط اموال تملیکی در دولت سیزدهم

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: ۴۵۰ مرحله حراج خرده فروشی لوازم خانگی در ۲۵ استان کشور به صورت برخط از خردادماه سال گذشته تا کنون برگزار شده است.

به گزارش بازار، سعید غلامی‌باغی امروز جمعه(۲۵ خرداد) اظهار داشت: بیش از هشت هزار قلم کالا انواع لوازم خانگی برقی، سرمایشی و گرمایشی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل تنظیف و سایر موارد به فروش رفت.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: بیش از ۵۰ هزار نفر شرکت کننده در این حراج ها مشارکت و نسبت به خرید کالاها اقدام کردند.

وی با بیان اینکه حراج خرده فروشی برخط اموال تملیکی در دولت سیزدهم راه اندازی شد گفت: این سامانه در خردادماه سال گذشته با حضور وزیر اقتصاد به بهره برداری رسید تا در فضایی شفاف و رقابتی امکان دسترسی عموم مردم برای خرید کالاها فراهم شود.

غلامی باغی افزود: برگزاری این حراج ها به صورت روزانه و رایگان بودن فرایندها منجر به استقبال مشارکت کنندگان شد ضمن اینکه از روش های سنتی عرضه کالاها در حراج های حضوری نیز عبور کرد و باعث شد کالا به دست مصرف کننده نهایی برسد.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به اینکه کلیه فرایندهای مالی در این سامانه الکترونیکی است گفت: حراج ها از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی برگزار می شود و خریداران می توانند قیمت های پیشنهادی سایر شرکت کنندگان را نیز مشاهده کنند.

وی خاطر نشان کرد: راه اندازی سامانه حراج ها در راستای آیین نامه معاملات سازمان اموال تملیکی، ماده ۵۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماده ۹ قانون برنامه پنج ساله توسعه و ماده ۵۰ احکام دائمی برنامه های توسعه کشور است.

کد خبر: ۲۹۱٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha