۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
ثبت قرارداد رایگان در سامانه خودنویس به بیش از ۴۵۰ هزارنفر رسید

ثبت قرارداد رایگان در سامانه خودنویس به بیش از ۴۵۰ هزارنفر رسید

مدیر سامانه خودنویس گفت: همزمان با ورود فصل اجاره بیش از ۴۵۰ هزار نفر در سامانه خودنویس قرارداد رایگان منعقد کردند.

به گزارش بازار، ساسانی مدیر سامانه خودنویس با بیان اینکه سامانه خودنویس از خرداد ۱۴۰۲ در اختیار مستاجران قرار گرفته است گفت: این سامانه در خرداد سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت و به مرور انواع معاملات اجاره بر روی آن بارگذاری شد.

وی با بیان اینکه در ۲۱ بهمن سال گذشته دسترسی مشاوران املاک تهران به سامانه قدیم (سامانه املاک و مستغلات) حذف شد گفت: هم اکنون مشاوران املاک برای ثبت قراردادهای اجاره باید به سامانه جدید (سامانه خودنویس) مراجعه کنند.

ساسانی اظهار کرد: از جمله ویژگی‌های و مزایای این سامانه شامل امکان ثبت قرارداد اجاره توسط مشاوران املاک، امکان ثبت قرارداد اجاره توسط مالک و مستاجر، فعالیت شبانه روزی سامانه، پشتیبانی برخط و تلفنی، امکان شخصی‌سازی قرارداد است.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم با هدف ساماندهی بازار اجاره و مسکن و تسهیل در این بخش مجموعه اقداماتی را در دستور کار قرار داد که از جمله آن‌ها راه اندازی سامانه خودنویس است گفت: در این سامانه، مالکان و مستاجران امکان ثبت قرارداد اجاره را به شکل رایگان در سامانه دارند و با این کار بخشی از مشکلات مردم در این بخش در حال حل شدن است.

کد خبر: ۲۹۱٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha