۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
سه بیمارستان تامین اجتماعی امسال به بهره‌برداری می‌رسد

سه بیمارستان تامین اجتماعی امسال به بهره‌برداری می‌رسد

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در سال جاری سه بیمارستان، چهار کلینیک و درمانگاه و هفت پروژه بیمه‌ای و یک واحد اداری در سازمان تأمین‌اجتماعی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بازار، سید مرتضی حسینی گفت: اکنون بالغ بر ۳۲۰ پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف درمانی، بیمه‌ای، اداری و رفاهی در این سازمان تعریف شده که در مراحل مختلف طراحی، آغاز عملیات اجرایی و تکمیل و اجرا هستند.

وی خاطرنشان کرد: ۵۵ پروژه این سازمان در استان‌های مختلف در مرحله اجرا قرار دارد که از این تعداد، ۳۸ پروژه درمانی، ۱۴ پروژه بیمه‌ای و سه پروژه در حوزه اداری و رفاهی است.

حسینی با اشاره به پیگیری جدی راهبرد توسعه ظرفیت‌های ارائه خدمات درمانی مطلوب و رایگان به بیمه‌شدگان و توسعه این ظرفیت در سطح کشور با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار گفت: تکمیل و بهره‌برداری از سه بیمارستان ملکی سازمان تأمین‌اجتماعی و تکمیل پروژه‌های عمرانی و مولدسازی دارایی‌ها دو اولویت مهم این سازمان در سال جاری هستند.

مسئول قرارگاه مدیریت تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: براساس راهبردهای طراحی و تصویب شده، امسال، سال پروژه‌های عمرانی سازمان است و باید بتوانیم با همکاری و هماهنگی‌های میان بخشی و پیگیری جدی، پروژه‌های نیمه‌تمام سنوات گذشته را تکمیل و با برنامه‌ریزی دقیق و تأمین به‌موقع منابع مالی لازم، این پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

حسینی خاطرنشان کرد: امید است تا پایان امسال بیش از ۱۳۶ هزار متر مربع پروژه عمرانی در سازمان تأمین‌اجتماعی به بهره‌برداری برسد که جهش بزرگ و دستاورد مهمی برای سازمان در این حوزه است.

وی اضافه کرد: مولدسازی نیز دیگر برنامه جدی سازمان است که با بهینه‌سازی املاک و تأمین منابع مالی پروژه‌های جاری از این محل، بخش عمده املاک سازمان در این راستا احیاء و برای ارائه خدمت به بیمه‌شدگان و بازنشستگان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین اجتماعی افزود: در سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان یک سازمان بیمه‌گر با تعهدات بین‌نسلی و امانت‌دار منابع بیمه‌شدگان، باید بتوانیم برای املاک و اموال سازمان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که این دارایی‌ها با ایجاد ارزش افزوده برای امروز بازنشستگان و امروز و فردای بیمه‌شدگان، بیشترین انتفاع و بازدهی را داشته باشند که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اینگونه خواهد شد.

کد خبر: ۲۹۱٬۰۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha