۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۰
افزایش ۹ برابری سرمایه گذاری خارجی در دولت سیزدهم 
مدیرکل سرمایه گذاری استانداری گلستان خبر داد:

افزایش ۹ برابری سرمایه گذاری خارجی در دولت سیزدهم 

گرگان- مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گلستان گفت: دولت سیزدهم در حوزه سرمایه گذاری خارجی بیش از ۹ برابر دولت هشت ساله قبلی سرمایه گذاری داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی وفایی شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه نمایشگاه خدمات کسب و کار استان که در کارخانه نوآوری گلستان به مدت سه روز برگزار شد، با بیان اینکه خدمات کم نظیر و بی نظیری در این دولت ارائه شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم در حوزه سرمایه گذاری خارجی بیش از ۹ برابر دولت هشت ساله قبلی سرمایه گذاری داشته است و در حوزه صادرات رشد چشمگیری را شاهد بودیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گلستان افزود: در شاخص های اقتصادی مانند امنیت سرمایه گذاری، بهبود محیط کسب و کارها و نرخ مشارکت اقتصادی رشد بسیار خوبی به وجود آمد.

وی گفت: چالش های حوزه تولید و دستگاه های اجرایی استان را به اطلاع برسانید تا با پیگیری های انجام شده مرتفع شوند.

وفایی بیام کرد: عمده چالش های ما در سطح استان چالش های کلان، بخشی و بنگاهی است که باید متناسب با ظرفیت ها مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در بهبود فرآیندهایی حوزه کسب و کار در بخش دولتی باید یک همکاری مفید شکل بگیرد و البته انتظار می رود مجموعه های فعال در این حوزه هم با بخش دولتی و هم با سایر مجموعه ها همکاری و تعامل مناسبی تشکیل دهند.

وی خطاب به شرکت های خدمات کسب و کار گفت: به دنبال تشکیل کنسرسیوم در این حوزه باشید که علاوه بر همکاری با بخش دولتی و خصوصی یک کار ائتلافی بین مجموعه ها شکل بگیرد.

کد خبر: ۲۹۰٬۹۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha