۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
تامین امنیت شغلی ملوانان و لنجداران بوشهری اولویت گمرک است
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

تامین امنیت شغلی ملوانان و لنجداران بوشهری اولویت گمرک است

بوشهر- نقدی معاون حقوقی گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: تامین امنیت پایدار شغلی برای ملوانان و لنجداران بوشهری در دستور کار قرار دارد و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

ابراهیم نقدی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در سفر به استان بوشهر، جلسات ارزشمندی با فعالان اقتصادی و تجار استان برگزار و تصمیماتی نیز به نفع مردم گرفته شد.

وی افزود: در راستای تدوین دقیق و کامل آیین نامه داخلی قانون تجارت مرزی و لحاظ کردن نظرات فعالان اقتصادی این حوزه به ویژه در استان بوشهر، نشست های خوبی برگزار شد و امیدوارم که نهایتا، بتوانیم امنیت شغلی پایدار و تجارت مرزی مطمئن را برای مردم استان بوشهر لحاظ کنیم.

معاون حقوقی و نظارت گمرک جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: با محوریت ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نظرات فعالان اقتصادی و بازرگانان و تجار و لنجداران استان بوشهر، اخذ شد و بهترین تصمیمات را گرفتیم.

نقدی تصریح کرد: هدف اصلی ما این است که معیشت فعالان حوزه دریا و لنجداران و ملوانان بهتر از گذشته شود و در این مسیر از همه توان و ظرفیت موجود بهره می بریم.

وی اضافه کرد: تامین امنیت پایدار شغلی برای ملوانان و لنجداران در دستور کار قرار دارد و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

معاون حقوقی و نظارت گمرک جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: تصویب قوانینی که بتواند امنیت شغلی مرزداران را تامین کند مورد تاکید قرار دارد و نهایت توان خود را برای تحقق این مهم به کار می گیریم.

نقدی یادآور شد: باید به گونه ای عمل کنیم که منافع حاصل از تجارت دریایی، مستقیما به مردم استان بوشهر برگردد و مردم استان به صورت مستمر از مزایای تجارت مرزی برخوردار شوند.

وی تاکید کرد: امسال به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده و امیدوارم بتوانیم با مشارکت و همراهی مردم استان در نیل به اهداف مورد نظر به توفیق لازم برسیم.

کد خبر: ۲۹۰٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha