۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
معوقات کارگری در استان بوشهر از ۷ ماه به یک ماه کاهش یافت
معاون استاندار بوشهر:

معوقات کارگری در استان بوشهر از ۷ ماه به یک ماه کاهش یافت

بوشهر- پورات معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: معوقات کارگری در استان بوشهر از ۷ ماه به یک ماه کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر پورات در حاشیه نشست خبری با اهالی رسانه اظهار داشت: کمیسیون کارگری استان در دو سال اخیر، اقدامات موثری در بهبود وضعیت معیشتی کارگران بویژه در حوزه پرداخت حقوق و پیگیری معوقات انجام داده است.

وی در تشریح جزییات این اقدام افزود: با ورود کمیسیون کارگری به مشکلات پرداخت حقوق کارگران، معوقات کارگری که پیش از این،۷ ماه بود و سبب تجمعات و نارضایتی قشر شریف کارگران شده بود، اکنون به دو ماه و یکماه کاهش یافته و بخش زیادی از مشکلات حقوقی و پرداخت‌های کارگران مرتفع شده است.

معاون سیاسی استاندار بوشهر تاکید کرد: در حوزه جذب نیروهای بومی در صنایع استان و بویژه در نفت و گاز و پتروشیمی نیز ورود موثری داشتیم و از جذب حدودا ۱۰ درصدی به ۳۷ درصد رسیده ایم که البته هدفگذاری روی ۵۰ درصد است و باید محقق شود.

پورات تصریح کرد: با ورود دادستانی و بازرسی استان در این کمیسیون ها، سه شرکت که در بحث جذب نیروهای بومی، همکاری ندارند در لیست سیاه قرار گرفتند و باید به مصوبه استخدام ۵۰ درصدی نیروهای بومی تمکین کنند.

وی اضافه کرد: پیگیری معوقات و حقوق کارگران در سراسر استان با جدیت انجام می شود و تا حصول نتیجه کامل، این روند تداوم دارد.

کد خبر: ۲۹۰٬۹۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha