۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
استفاده از مواد ایرانی در آزمایشگاه ها| در گذشته قادر به تولید تجهیزات داخلی نبودیم
مدیر عامل شرکت فرا آزمون گلستان:

استفاده از مواد ایرانی در آزمایشگاه ها| در گذشته قادر به تولید تجهیزات داخلی نبودیم

گرگان-دولت آبادی، مدیر عامل شرکت فرا آزمون گلستان، گفت: در ادوار گذشته قادر به تولید تجهیزات لازم آزمایشگاهی در کشور نبودیم اما امروز در کنار مواد خارجی از مواد ایرانی هم در آزمایشگاه  استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد دولت آبادی در حاشیه نمایشگاه خدمات کسب و کار گلستان در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهارکرد: شرکت فرا آزمون گلستان، اولین آزمایشگاه همکار اداره استاندارد، دامپزشکی و غذا و دارو در استان گلستان است.

مدیرعامل شرکت فرا آزمون گلستان با بیان اینکه فعالیت شرکت در حوزه گرید مواد غذایی، آزمایشگاه های میکروبی، آنالیز، شیمیایی و بخش های بسته بندی است، افزود: شرکت فرا آزمون حدود ۲۳ سال است که در استان گلستان و بخش خصوصی فعالیت دارد و آزمایشگاه‌ شرکت در چهارصد حوزه کاری از قبیل صنایع، مواد غذایی، دامپزشکی فعال و همکار تمام ارگان های دولتی است.

دولت آبادی بیان کرد: شرکت به دلیل اینکه از اداره استاندارد کشور مجوز دارد در تمام استان ها و در طرح طاها و بازار کل کشور حضور و فعالیت دارد.

وی افزود: تمامی مواد غذایی مصرفی توسط انسان ها مانند صنایع لبنی، مرغ، گوشت و خوراک مصرفی دام و طیور که از سازمان استاندارد یا از سازمان غذا و دارو مجوز دارند به صورت دوره ای توسط ارگان های خاصی نمونه برداری می‌شوند.

دولت آبادی اظهارکرد: تمامی نمونه های برداشته شده برای بررسی به شرکت ارجاع داده می شوند، شرکت فرا آزمون گلستان، شرکت معتمد و همکار ارگان های استاندارد، غذا و دارو و دامپزشکی است و بر اساس جواب آزمایش های انجام شده بر مواد غذایی، تایید یا رد آن محصول صادر می‌شود.

وی بیان کرد: به دلیل اینکه کشور در ادوار گذشته قادر به تولید تجهیزات لازم نبود حدود ۸۰ درصد دستگاه ها و تجهیزات شرکت از برند های خارجی است اما در حال حاضر در کنار مواد خارجی از مواد ایرانی هم در آزمایشگاه های شرکت استفاده می‌شود.

کد خبر: ۲۹۰٬۹۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha