۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
فروش لوازم یدکی سراتو در بازار چراغ برق

فروش لوازم یدکی سراتو در بازار چراغ برق

فروش لوازم یدکی سراتو در بازار چراغ برق تهران را زیر قیمت بخرید فروشگاه ایرانمهر با کادری حرفه ای آمادگی ارسال لوازم یدکی سراتو را یک روزه انجام می‌دهد.

به گزارش بازار، کمپانی کیا ازجمله شرکت‌های کره‌ای خودروسازی است که با سایپا در ایران مشارکت دارد. این دو شرکت در یک دهه اخیر چند محصول محبوب را روانه بازار ایران کرده‌اند که سراتو یکی از آن‌هاست. همان‌طور که واضح است، سراتو یکی از خودروهای خارجی و وارداتی است که در داخل کشور مونتاژ و در بازار داخلی عرضه می‌شود. لوازم یدکی سراتو معمولا به‌راحتی قابل خریداری هستند و حتی شرایط خرید آنلاین لوازم اصلی سراتو نیز فراهم شده است؛ اما اگر به‌دنبال خرید لوازم یدکی کیا سراتو باکیفیت هستید، به بازار چراغ برق تهران هم سری بزنید.

فروش لوازم یدکی سراتو در تهران

اگرچه مونتاژ و واردات خودروی سراتو از سال ۱۳۹۸ متوقف شده است؛ اما همچنان یکی از خودروهایی است که در بازار ایران به خرید و فروش می‌رسد و اتفاقا متقاضیان زیادی هم دارد. اما یک مسئله مهم وجود دارد و آن هم تامین قطعات و لوازم یدکی این خودرو است.

زمانی که تولید یا واردات خودرویی متوقف می‌شود، نگرانی‌ها از بابت تهیه لوازم یدکی آن افزایش می‌یابد. اما دررابطه‌ با لوازم سراتو، این اطمینان خاطر را می‌دهیم که مشکلی در عرضه قطعات یدکی سراتو سایپا وجود نخواهد داشت. به‌علاوه، کافی است سری به فروشگاه‌های فروش لوازم ماشین در بازار چراغ برق تهران بزنید تا با انواع لوازم یدکی سراتو روبه‌رو شوید. ازجمله لوازم اصلی سراتو که می‌توانید در این بازار پیدا کنید، عبارت‌اند از:

کمک فنر جلو سراتو

یکی از اجزای مهم خودروها، کمک فنرها هستند که بین بدنه و هر چرخ قرار دارند. وظیفه اصلی کمک فنرها، جذب نوساناتی است که از فنرها به بدنه منتقل می‌شوند. یک طرف کمک فنر به اتاق یا شاسی خودرو و طرف دیگر آن به بخشی از سیستم تعلیق، مانند بازویی یا طبق، متصل است. این اتصال باعث می‌شود که حرکت فنرها به تغییر طول کمک فنر منجر شود.

بلبرینگ چرخ جلو سراتو

بلبرینگ چرخ مجموعه‌ای از گلوله‌های استیل یا مخروطی شکل است که بخش اصلی چرخ را تشکیل می‌دهند و توسط یک حلقه فلزی به‌هم متصل شده‌اند. بلبرینگ چرخ که ازجمله اصلی‌ترین لوازم یدکی سراتو است، به لاستیک و چرخ کمک می‌کند تا با کاهش اصطکاک و روان‌سازی حرکت، خودرو به سرعت مناسبی دست یابد. بلبرینگ‌ها روی یک محور فلزی و داخل یک توپی چرخ فلزی قرار می‌گیرند. وظیفه توپی، نگه‌داری پیچ و مهره‌هایی است که برای اتصال لاستیک به چرخ استفاده می‌شوند.

چراغ جلو کیا سراتو

همه خودروها دارای دو نوع چراغ جلو با نور پایین و نور بالا هستند. چراغ جلو به راننده کمک می‌کند تا در مسیرهای تاریک به‌راحتی عبور کند؛ همچنین، به رانندگان دیگر اعلام می‌کند که خودرویی در لاین مقابل قرار دارد. چراغ جلوی سراتو با نور پایین، محیط اطراف و جلوی خودرو را برای راننده روشن می‌کند و نوری ملایمی پخش می‌کند.

فروش لوازم یدکی سراتو در بازار چراغ برق

سپر جلو سراتو

از دیگر لوازم یدکی سراتو تهران که در بازار چراغ برق به‌راحتی می‌توانید با کیفیت و قیمت مناسب پیدا کنید، سپر جلوی خودرو است. سپر جلو یکی از اجزای مهم خودرو است که در جلوگیری از آسیب‌های جدی نقش بسزایی دارد. وجود سپرهای جلو و عقب در خودرو باعث کاهش صدمه‌های احتمالی در برخوردهایی با سرعت پایین می‌شود و از قطعات داخلی نیز در برابر ضربه محافظت می‌کند. در گذشته، سپرها از فلز ساخته می‌شدند؛ اما امروزه خودروسازان از سپرهایی با جنس‌های مختلف استفاده می‌کنند که مقاومت بیشتری دارند.

فن کامل سراتو

مهم‌ترین سیستمی که نقش حیاتی در خنک‌کردن موتور و تامین هوای موردنیاز آن دارد، سیستم فن خودرو است. این قطعه از اصلی‌ترین لوازم یدکی سراتو، در قسمت جلوی خودرو قرار گرفته است و شکل پروانه‌ای دارد. این پروانه به‌عنوان دمنده در سیستم خنک‌کننده عمل می‌کند. در خودروها از دو نوع فن مکانیکی و فن برقی استفاده می‌شود. البته امروزه در سیستم‌های خنک‌کننده خودروها، دیگر از فن‌های مکانیکی استفاده نمی‌شود و فن‌های برقی جایگزین آن‌ها شده‌اند.

برف پاک کن سراتو

یکی دیگر از لوازم مصرفی اتومبیل‌ها، برف پاک‌کن است که به‌خاطر سیستم پایه انعطاف‌پذیر، می‌تواند روی اکثر خودروها نصب شود. طراحی آیرودینامیک آن باعث می‌شود حتی در سرعت‌های بالا نیز قدرت پاک‌کنندگی بالایی داشته باشد. علائمی که نشان می‌دهند برف پاک‌کن خراب شده است شامل لکه‌دارشدن شیشه جلو، ایجاد رگه، جیرجیرکردن، باقی‌ماندن بخش‌های پاک‌نشده و آسیب‌دیدن بازوی برف پاک‌کن هستند؛ بنابراین، توصیه می‌شود هرسال یک‌بار تیغه برف پاک‌کن را تعویض کنید.

چگونه بهترین فروشگاه لوازم یدکی سراتو تهران را پیدا کنیم؟

لوازم اصلی سراتو بسیار بیشتر از مواردی هستند که نام بردیم؛ اما اگر قصد خرید هریک از این لوازم را از فروشگاهی معتبر و باسابقه دارید، حتما فاکتورهای زیر را درنظر داشته باشید:

  • قیمت لوازم یدکی سراتو: قیمت لوازم یدکی کیا سراتو می‌تواند از یک فروشگاه به فروشگاه دیگر متفاوت باشد؛ بنابراین، مهم است که قیمت‌های چند فروشگاه را با هم مقایسه کنید تا بهترین خرید را تجربه کنید.

  • کیفیت لوازم: ارائه قطعات اصلی، اورجینال و باکیفیت از مهمترین ویژگی‌هایی هستند که یک فروشگاه معتبر ارائه می‌دهد.

  • خدمات حرفه‌ای: برخی از فروشگاه‌ها، خدمات اضافه‌تری همچون تحویل در محل، گارانتی و مشاوره فنی را ارائه می‌دهند؛ از این جهت، مهم است که فروشگاه لوازم یدکی سراتو بتواند خدمات مورد نیازتان را ارائه دهد.

البته اگر درباره لوازم و قطعات یدکی سوالی دارید، می‌توانید با نمایندگی محلی کیا در شهر خود نیز تماس بگیرید تا شما را در خرید از بهترین فروشگاه‌ها راهنمایی کنند.

فروش لوازم یدکی سراتو در بازار چراغ برق

قیمت لوازم یدکی سراتو

زمانی که به‌دنبال خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو می‌روید، قطعا یکی از چالش‌های اصلی شما، قیمت‌های مختلفی است که با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید. تصور کنید که برای خرید این لوازم به چند مغازه فروش لوازم یدکی سراتو در بازار سر می‌زنید و می‌بینید که قیمت‌ها در فروشگاه‌های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد. همین موضوع برای بسیاری از خریداران به چالشی تبدیل می‌شود که تصمیم‌گیری درباره خرید لوازم مورد نیازشان را سخت می‌کند. از یک سو، نمی‌توان به قیمت‌های پایین به‌طور کامل اعتماد کرد؛ زیرا ممکن است با خرید کالای تقلبی هزینه کمتری بپردازید. از سوی دیگر، مشخص نیست که قیمت‌های بالا در بازار واقعی هستند یا کاذب. برای حل این مشکل می‌توانید به خرید از فروشگاه‌های آنلاین لوازم یدکی فکر کنید.

بهترین فروشگاه آنلاین نمایندگی قطعات سراتو سایپا، قیمت محصولات خود را به‌صورت شفاف در اختیار شما قرار می‌دهد و قیمت‌ها مرتب به‌روزرسانی می‌شوند. فرقی نمی‌کند در کدام شهر یا روستای ایران زندگی می‌کنید؛ قیمت‌ها برای تمام نقاط کشور یکسان است و سفارش‌های شما با ضمانت اصالت به دست‌تان خواهند رسید. البته توجه داشته باشید که قیمت لوازم سراتو تا حد زیادی به‌عوامل زیر بستگی دارد:

  • نوع قطعه

  • برند قطعه

  • قیمت ارز

فروش لوازم یدکی سراتو در بازار چراغ برق

کلام آخر

اگر به‌دنبال خرید قطعات یدکی سراتو در تهران هستید، بازار چراغ برق را فراموش نکنید. البته برای اینکه بتوانید خریدی امن و مطمئن را تجربه کنید، حتما اصالت اجناس را به‌خوبی بررسی کنید. تشخیص اورجینال‌بودن محصولات به‌ویژه قطعات یدکی خودروهای خارجی ممکن است دشوار باشد؛ به‌همین‌خاطر، حتما به‌سراغ فروشگاهی خوش‌نام بروید یا از نمایندگی‌ها کمک بگیرید. فروشگاه‌های بسیاری در بازار چراغ برق تهران هستند که با سابقه‌ای چندین‌ساله در زمینه خرید و فروش لوازم یدکی سراتو، تلاش کرده‌اند تا همه مشتری‌ها بتوانند همان محصولی که می‌خواهند را از برندهای معتبر کره‌ای و تایوانی خریداری کنند. به‌علاوه، پیشنهاد می‌شود تا به فروشگاه‌های مختلف در بازار سری بزنید و قیمت‌ها را مقایسه کنید؛ از پرسیدن سوال نترسید تا بتوانید قطعات موردنیاز خود را با مناسب‌ترین قیمت بخرید.

کد خبر: ۲۹۰٬۸۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha