۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
با آزمون‌های استخدامی بیش از ۲۰۰۰ نفر جذب مدارس تهران می‌شوند
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

با آزمون‌های استخدامی بیش از ۲۰۰۰ نفر جذب مدارس تهران می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در شهر تهران بحث کمبود، توزیع نامتوازن و توانمندسازی نیروی انسانی مطرح است که با آزمون‌های استخدامی بیش از ۲۰۰۰ نفر جذب مدارس تهران می‌شوند.

به گزارش بازار، علیرضا کریمیان، با بیان اینکه در دولت سیزدهم با دقت نظر رئیس جمهور شهید و وزیر آموزش و پرورش، کارهای بزرگی رخ داده، گفت: در شهر تهران بحث کمبود، توزیع نامتوازن و توانمندسازی نیروی انسانی مطرح است.

وی با بیان اینکه در سه دوره تحصیلی ابتدایی، متوسطه و هنرستان و همچنین در بخش کیفیت بخشی یعنی نیروهای پرورشی و مربی تربیت بدنی نیز فرایند جذب انجام گرفت افزود: آزمون‌ها برگزار، ارزیابی تکمیلی‌ها انجام، فرآیند جذب تکمیل و در نهایت اتفاقات بزرگی رخ می‌دهد؛ حدودا بیش از ۲۰۰۰ نفر جذب مدارس تهران می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش این است که بخش زیادی از کمبودها با جذب‌ها رفع شود ادامه داد: در بخش دیگری از تلاش‌های ما برای آینده، بحث توانمندسازی و توان افزایی نیروی انسانی است، در این زمینه برنامه‌های متعدد و مختلفی را وزارت آموزش و پرورش و اداره کل شهر تهران پیش بینی کرده که امیدواریم در این حوزه اتفاقات خوبی رخ دهد.

کریمیان با بیان اینکه مسئله بعدی بحث فضاهای فیزیکی است یعنی هم به لحاظ تعداد هم به لحاظ قدمت دچار کمبود و فرسودگی هستیم گفت: به صورت ویژه با پیش‌بینی‌های دولت سیزدهم که یکی از آن‌ها بحث مولدسازی املاک مازاد است، منابع مالی خوبی تمهید می‌کنیم که با بازگشت منابع مالی از محل مولدسازی در آینده نزدیک شاهد شکوفایی در بحث نوسازی فضاهای آموزشی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ۹ مورد مولدسازی معرفی شده که یکی از آنها نزدیک به نتیجه است افزود: اگر این یک مورد محقق شود اعتبار خیلی خوبی در اختیار آموزش و پرورش در بحث نوسازی و بازسازی مدارس قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه برنامه‌های آموزش و پرورش برنامه‌های متصل و زنجیروار است ادامه داد: در هر دولتی برنامه‌ها جاری است و دولت‌ها باید برنامه‌ها و جهت گیری‌ها را مثل اجرا کردن سند تحول بنیادین که مطالبه رهبری است اجرا کنند.

کریمیان با دعوت همه مردم به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: ما باید یک انتخابات بسیار پرشور داشته باشیم تا صفحه زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی و حماسه جدیدی خلق کنیم. انتظار داریم همه دولتمردان در دولت بعدی در کنار آموزش و پرورش قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه به عنوان یک نهاد حاکمیتی که بیشترین ارتباط را با بدنه جامعه دارد و مسئولیتش تربیت آینده سازان کشور است می‌خواهیم دولت کنار آموزش و پرورش قرار بگیرد اظهارکرد: دولت آینده به این وزارتخانه مهم، بزرگ و تاثیرگذار کمک کنند و برای تحقق سند تحول بنیادین، کنار آموزش و پررش قرار بگیرند تا این سند فوق العاده، عملیاتی و اجرایی شود.

کد خبر: ۲۹۰٬۸۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha