۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
بهره‌برداری از ۳.۶ هزار میلیارد تومان پروژه‌های صنایع تبدیلی در هفته جهاد کشاورزی
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی خبر داد

بهره‌برداری از ۳.۶ هزار میلیارد تومان پروژه‌های صنایع تبدیلی در هفته جهاد کشاورزی

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی گفت: در هفته جهاد کشاورزی ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان‌های کشور با ظرفیت جذب ماده خام یک میلیون و ۱۵۰ تن به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش بازار، کریم ذوالفقاری ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی به همه کشاورزان و بهره‌برداران و صاحبان کارخانه‌های صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی، افزود: صنایع تبدیلی غذایی رتبه اول سرمایه‌گذاری در پروژه‌های قابل افتتاح هفته جهاد کشاورزی است.

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی اظهار داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در مذمت خام‌فروشی و در سالی که جهش تولید با مشارکت مردم نام گرفته، طرح تحول توسعه صنایع تکمیلی محصولات کشاورزی همزمان با هفته جهاد کشاورزی مورد تاکید است.

وی تصریح کرد: استان‌های خراسان رضوی، کرمان و کردستان به لحاظ تعداد پروژه قابل افتتاح و استان‌های مازندران، خراسان رضوی و یزد به لحاظ میزان سرمایه‌گذاری حائز رتبه‌های اول تا سوم در بین سازمان‌های جهاد کشاورزی هستند که موفقیت چشمگیری است.

ذوالفقاری گفت: در حال حاضر بیش از ۳۵ هزار میلیارد تومان پروژه صنایع تبدیلی و تکمیلی در کشور در حال اجرا بوده که آینده خوبی را برای ایجاد ارزش افزوده از محصولات کشاورزی تداعی خواهد کرد.

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی بیان کرد: با توجه به حضور چشمگیر شرکت‌های صنایع غذایی و فراوری همچنین صنایع وابسته و مرتبط با آن در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی و صنایع وابسته تهران که در حال برگزاری است، همه علاقه‌مندان و صاحبان سرمایه را به حضور، مشارکت و سرمایه‌گذاری در این بخش دعوت کردند.

کد خبر: ۲۹۰٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha