۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
محدودیت مصرف برق برای صنایع یزد اعمال می‌شود
با شروع فصل گرم سال؛

محدودیت مصرف برق برای صنایع یزد اعمال می‌شود

یزد- حدادیان، معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته یک‌سری محدودیت‌ در مصرف برق برای واحدهای صنعتی اعمال می‌شود.

محمدرضا حدادیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اعمال محدودیت ها برای مصرف برق صنایع در فصول گرم سال گفت: نیاز سازوکارهایی داریم تا این محدودیت‌ها با کمترین آسیب به واحدها اعمال شود.

وی افزود: واحدهای فولادی استان درخواست حداقل ۷ مگاوات را دارند این مقدار تا خرداد فشاری ایجاد نکرده اما با شروع تابستان همه واحدها نمی توانند از این میزان استفاده کنند.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد تاکید کرد: در صورتی واحدها می توانند ۷ مگاوات استفاده کنند که شرکت های بزرگ صنعتی طرح چرخشی واحد فولادی را برای خاموشی کوره انجام دهند.

وی تصریح کرد: تأکید ما در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد بر حداکثر استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی است اما فشار به شبکه و احتمال خاموشی را نیز نمی توانیم نادیده بگیریم.

حدادیان اعلام کرد: هم اکنون بر اساس سهمیه در نظر گرفته شده برای صنایع، از ساعت ۲۴ تا ۸ صبح می‌توانند با حداکثر تولید فعالیت کنند.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد بیان داشت: ۱۵ مرداد سال گذشته پیک بار کشور ۷۳ هزار و ۵۰۰ مگاوات بوده و ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ بار کشور به ۶۵ هزار و ۷۸۰ رسیده است یعنی در خرداد داریم به پیک سال گذشته می رسیم.

کد خبر: ۲۹۰٬۷۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha