۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۱
ارائه خدمات پروژه ثبت اسناد و املاک کشور در بیش از ۲۰ استان
مدیرعامل شرکت پست پیشگامان:

ارائه خدمات پروژه ثبت اسناد و املاک کشور در بیش از ۲۰ استان

یزد- مدیرعامل شرکت پست پیشگامان گفت: این شرکت برای توسعه‌ و تسهیل خدمت‌رسانی به مردم در پروژه ثبت اسناد و املاک کشور در بیش از ۲۰ استان رایزنی کرده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی پیشگامان، محمد کاظم کشورشاهی از برگزاری نشست هم‌اندیشی مشترک مدیران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و پارسی پست با موضوع ارائه‌ی راهکارهای هم‌افزایی تسهیل در خدمت رسانی به مردم خبرداد و گفت: شرکت پست پیشگامان(پارسی پست) با انجام خدمات مختلف از پروژه ثبت اسناد و املاک کشور در بیش از ۱۴ استان ورود کرده است.

وی ادامه داد: درحال حاضر با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که مقرر شد پارسی پست بیش از ۱۳ خدمت را در بیش از ۲۰ استان با استفاده از ظرفیت‌های حوزه لجستیکی و پستی خود انجام خواهد داد و در ادامه به سایر استان‌ها تسری پیدا خواهد کرد.

کشورشاهی با بیان اینکه پارسی پست به دنبال ارائه‌ی راهکارهایی برای تسهیل در خدمت‌رسانی به مردم است افزود: این نشست با حضور مدیران و معاونین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و استان‌ها، مدیران ستادی و استانی پست پیشگامان و هیئت مدیره شرکت برگزار شد که مدیران و معاونین کشوری رضایت بالایی از عملکرد پارسی پست داشتند.

مدیرعامل شرکت پست پیشگامان(تعاونی سهامی عام) با بیان اینکه جلسه‌ای دیگر بعد از این نشست با حضور مدیران استانی و هیئت مدیره پارسی پست برگزار شد؛ اظهار داشت: این جلسه برای همفکری در سیاست‎‌گذاری‌ها، برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و عملیاتی پیش رو برگزار شد.

در این جلسه اطلاعاتی چون افزایش خطوط درون و برون استانی تحت پوشش پارسی پست، راه‌اندازی خطوط برای توسعه‌ی فعالیت‌های پستی و لجستیکی در چندین شهر، خریداری تعدادی وسیله نقلیه برای توسعه خدمات درون شهری ارائه و همچنین یکسری مدل‌های همکاری توسعه‌ی منافع استان‌ها در حوزه ستادی، رانندگان و نیروی انسانی پیشنهاد داده شد.

کد خبر: ۲۹۰٬۷۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha