۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
۵۸ هزار و ۷۰۰ زائر ایرانی از ۱۸ فرودگاه به سرزمین وحی عزیمت کردند
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها:

۵۸ هزار و ۷۰۰ زائر ایرانی از ۱۸ فرودگاه به سرزمین وحی عزیمت کردند

مشاور مدیرعامل در امور اجرایی و مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها گفت: از ۲۴ اردیبهشت تا ۲۱ خرداد ماه سال جاری در مجموع ۵۸ هزار و ۷۰۰ زائر ایرانی از ۱۸ فرودگاه تحت مالکیت این شرکت به حج اعزام شدند.

به گزارش بازار، محمدحسین آجیلیان گفت: عملیات رفت حج تمتع با انجام ۲۴۴ پرواز از ۱۸ فرودگاه اهواز، ساری، یزد، کرمان، رشت، اردبیل، تبریز، زنجان، شیراز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، بیرجند، ارومیه، بوشهر، گرگان و همدان امروز به پایان رسید.

مسئول عملیات حج با بیان اینکه عملیات بازگشت حجاج ایرانی از عربستان سعودی به کشور از یکم تیر ماه سال جاری آغاز می‌شود، اظهار کرد: انجام این عملیات موفق با تلاش تمام مدیران فرودگاه‌ها و همکاران آنها به خصوص در حوزه عملیات هوانوردی و فرودگاهی انجام شده است.

پروازهای حج بدون تاخیر انجام شد
وی تاکید کرد: خدا را شاکریم که توانستیم با افتخار عملیات رفت زائران ایرانی را در ۱۸ فرودگاه کشور به خوبی انجام دهیم و زائران حتی یک دقیقه مشمول تاخیر فرودگاهی نشدند و این نقطه عطفی در اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی در سال جاری بود.

آجیلیان از همکاری بی نظیر اعضای کمیته حفاظتی و امنیت صنعت حمل و نقل هوایی و فرودگاه‌ها در اجرای موفق عملیات حج تمتع امسال تقدیر و تشکر کرد و افزود: لازم است از تلاش‌ها و همکاری‌های مطلوب تمام ارگان‌های درگیر در عملیات حج تمتع امسال در فرودگاه‌های کشور در قالب کمیته‌های تسهیلاتی قدردانی شود.

مسئول عملیات حج تصریح کرد: قطعاً انجام این عملیات بزرگ و موفق مرهون حمایت‌های بی‌دریغ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری است.

وی اظهار کرد: ۱۸ فرودگاه یاد شده هم اکنون از آمادگی لازم برای اجرای عملیات بازگشت حجاج ایرانی به میهن اسلامی برخوردار هستند و اقدامات مورد نیاز جهت تسهیل عملیات بازگشت حجاج در این فرودگاه‌ها انجام شده است.

آجیلیان در پایان ضمن آرزوی حج مقبول و سعی مشکور برای حجاج ایرانی تاکید کرد: خدمتگزاران مردم در صنعت حمل و نقل هوایی و به خصوص در فرودگاه‌های کشور همچنان در زمینه اعزام هم‌وطنان عزیز به حج تمتع، حج عمره مفرده (مکه مکرمه و مدینه منوره) و عتبات عالیات به وظایف خود به نحوه احسن عمل خواهند کرد.

کد خبر: ۲۹۰٬۷۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha