۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
شهرداری، قوه قضاییه، قوه مقننه و صداوسیما بیشترین مصرف برق را دارند
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران:

شهرداری، قوه قضاییه، قوه مقننه و صداوسیما بیشترین مصرف برق را دارند

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: در بین ادارات تهران، حدود هزار اداره که دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی غیر دولتی هستند، بیشترین میزان مصرف برق را دارند.

به گزارش بازار، رامین پوریا، در ارتباط زنده تلویزیونی با اشاره به آغاز دوران اوج مصرف برق از ۱۵ خرداد سال جاری، اظهار کرد: حداکثر بار مصرف از آغاز اوج مصرف در تهران تاکنون چهار هزار و ۶۰۰ مگاوات بوده است.

وی ادامه داد: امروز با توجه به کاهش اندک دما، میزان بار مورد نیاز مصرف در ساعات اوج، چهار هزار و ۷۰۰ مگاوات است که با اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف، امروز حداکثر به مصرف چهار هزار و ۳۵۰ مگاوات رسیده‌ایم.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به تراکم مشترکان اداری در تهران بزرگ نیز اشاره کرد و گفت: پایش میدانی پنج هزار اداره و شعبات بانک در تهران از ۱۵ خرداد آغاز شده که در راستای اجرای مصوبه هیأت وزیران، از ادارات تهران می‌خواهیم همچون سال گذشته کاهش ۳۰ درصدی مصرف در ساعات اداری نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۰ و کاهش ۶۰ درصدی مصرف بعد از ساعت اداری را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: لازم است ادارات سیستم‌های سرمایش مرکزی خود را روی ۲۴ درجه تنظیم کرده و از ظرفیت مولدها از ساعت ۱۱ تا پایان وقت اداری استفاده کنند.

پوریا یادآور شد: از بین پنج هزار اداره تهران بزرگ، حدود هزار اداره نسبت به سایر ادارات مصرف بالاتری دارند که شهرداری، قوه قضاییه، قوه مقننه، صداوسیما، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی غیر دولتی بیشترین میزان مصرف را دارند.

کد خبر: ۲۹۰٬۷۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha